Simon80 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Jeg har sidste lørdag (d. 15. august) fået stjålet samtlige af mine bækkener + min Pearl Firecracker-lilletromme ved spillestedet Drop Inn i Kompagnistræde i København. Der var gear for ca. 15.000 kr. Det er sandsynligvis sket ved at nogen har fjernet det fra vores bandbil efter jobbet mens vi pakkede udstyret i bilen. Følgende bækkener blev stjålet: Sabian 14" "Stage-hats" hi-hat 16" Zildjian K-Custom Dark Crash 18" Zildjian K-Custom Dark Crash 16" Paiste 2002 crash 10" Zildjian A Custom splash 20" Zildjian K ride DERFOR: Hvis nogen ved noget eller har fået tilbudt disse bækkener billigt til salg, så giv mig venligst et praj... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 (edited) Ikke igen!!! Håber du får dem tilbage. Peace! Peter Edited August 23, 2009 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hold kæft hvor nedern! Det er sgu begyndt at ske tit. Jeg holder øjne og ører åbne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Wind Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Det største mararidt... håber virkelig at du og politiet finder dem igen og dem der har gjort det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Føler med dig - holder selvfølgelig øjne og ører åbne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mads sand Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ikke igen har selv prøvet det og føler med dig..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drummer_Boy Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Var de forsikret...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon80 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Var de forsikret...? Jeg har Familiens Basisforsikring, som jo dækker over tyveri af mine ejendele. Men om den dækker når tingene ikke er stjålet fra min lejlighed ved jeg ikke... Men nu har jeg ihvertfald anmeldt tyveriet til politiet og så må jeg jo snakke med min forsikring. Men hvor er det dog nederen at man ikke kan ha' sine ting i fred! Jeg har jo købt de bækkener over mange år og opbygget mit eget, personlige setup. Nu kan jeg starte helt forfra og bruge tusindvis af kroner på noget jeg allerede har købt en gang før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 FUCK mand.. HADER tyve ... damn dem.. Du har ikke tilfældigvis skrevet serienummer på det Paiste 2002 ned vel?.. så er det jo ret nemt at holde øje med? I det hele taget: burde vi ikke ha en "black list" herinde, hvor vi kunne liste stjålet grej, så man kan rådføre sig der, inden man springer på et "godt tilbud" ? Bare en idé til Gunnar HÅBER ved alt jeg kender til at du snart får dem igen.. i god stand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA1967 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 (edited) Det er sgu trist at høre,... og selvom du skulle få dækket dit økonomiske tab, bliver det aldrig helt det samme. Håber bare så meget for dig at du genfinder dit grej, selvom sandsynligheden nok ikke er stor. Mht. til forsikring dækkes der meget forskelligt, men min forsikring dækker mit musikgrej, såfremt at det har ophold på forsikringsadresse, i den overvejende del. Det kan sagtens være anderledes for dig,.... Holder øjende og øre åbne, og sender positive tanker, men inderlige ønsker om at du genforenes med dine bækkener, og snare. Edited August 23, 2009 by BoA1967 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon80 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Tak skal I ha' allesammen. Det er pænt af jer. Rart med noget støtte... Nu har jeg anmeldt det både til politi og forsikring. Så må vi se hvad der sker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Det er jeg fanme ked af at høre Simon! Har selv fået stjålet cymbaler netop foran Drop in, men det er jo virkelig en solid pakke du har fået frastjålet dig... Holder selvføgelig øjnene åbne, og håber de dukker op igen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thisen Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Det kan bare ikke passe at man er nød til at kigge sig selv over skulderne i dagens Danmark.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Holder øjnene åbne... Jeg kan se at du bor i Holbæk så jeg er tæt på så jeg skal nok kigge ekstra godt efter Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Nej en kedelig oplevelse. Håber de dukker op igen. Lav evt et opslag på facebook (mener musikere i Danmark har en profil). De skal jo helst være svære at komme af med, + at nogle bandmedlemmer vil måske undre sig, hvis ens trommeslager liger pludselig har fået en helt ny bækkenpark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasser Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Er bange for at forsikringen ikke dækker, hvis ikke tingene har været inde i et aflåst rum i bilen. Hvis man f.eks. lader et kamera ligge på sædet i bilen og det bliver stjålet ved et indbrud, dækker forsikringen ikke. Hvis det derimod ligger i et aflåst bagagerum, dækker forsikringen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kekle3 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 ...Hvordan fanden kan man få nakket så meget grej uden nogle ser det? Hvor lang tid lod i det stå til skue!? (Uanset hvad skal folk ikke tage det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hvordan klarer du dig med bækkener nu?.. men du har måske lidt reserve bækkener? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Har fandme ondt af dig! 15000kr bækkener stjålet. Det minder mig om at jeg skal se at få forsikret mit grej i øveren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon80 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Hvordan klarer du dig med bækkener nu?.. men du har måske lidt reserve bækkener? Jeg har ikke så meget som et splashbækken tilbage. Alt hvad jeg ejede lå i den taske der blev nakket. Og vi har spillejobs de næste mange weekender. Aner ikke hvad jeg skal gøre... Jeg må prøve at låne lidt af en kammerat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Jeg har ikke så meget som et splashbækken tilbage. Alt hvad jeg ejede lå i den taske der blev nakket.Og vi har spillejobs de næste mange weekender. Aner ikke hvad jeg skal gøre... Jeg må prøve at låne lidt af en kammerat. Jeg har et par crash bækkener du kan låne et stykke tid.. de er begge til salg, men indtil de bliver solgt så kan jeg undvære dem.. regner blot med du passer godt på dem 16" Paiste Signature Mellow Crash(minder meget om K Dark) 18" Turkish Classic Paper Thin Crash(minder lidt om K) Hov.. har også et 20" Meinl 100 Special Ride du kan låne(giv det en chance!)..det er ikke til salg, men et jeg bruger til lidt specielle ting i studiet. Lyder bedre end man skulle tro, selvom det bare er et billig bækken fra 70-80'erne! Kan noget som mine vintage 2002 eller 3000 ikke kan.. underligt. Du skal dog selv hente/aflevere dem.. and if you break them, you bought them Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Jeg har ikke så meget som et splashbækken tilbage. Alt hvad jeg ejede lå i den taske der blev nakket.Og vi har spillejobs de næste mange weekender. Aner ikke hvad jeg skal gøre... Jeg må prøve at låne lidt af en kammerat. Jeg har et fuldt bækkensetup som du bare kommer forbi og låner. Det er dog primært lidt større cymbaler, men send en PM hvis du er helt på røven. Fx 20 eller 22 Zildjian K Custom Dark Ride 17 Zildjian K Custom Dark Crash 15 Cope Hihat? Har også snares - du skrev du manglede en... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Og krydset med Henrik's forslag kan der blive et fint setup... 17 Zildjian K Custom Dark Crash befinder sig dog i Holbæk, men det er jo ikke et problem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon80 Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 Det er pænt af dig, Henrik. Jeg snakker lige med min kammerat først og hører, om jeg kan låne lidt af ham. Ellers vender jeg tilbage til dig, hvis det er... Kender godt Paiste Signature. De er sgu fede nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Hov så ikke det var en 10 snare. Jeg har en 10 Gretsch du kan låne også... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts