Bækkener For Næsten 15.000 Kr. Stjålet!

Simon80

Recommended Posts

Jeg har sidste lørdag (d. 15. august) fået stjålet samtlige af mine bækkener + min Pearl Firecracker-lilletromme ved spillestedet Drop Inn i Kompagnistræde i København. Der var gear for ca. 15.000 kr.

Det er sandsynligvis sket ved at nogen har fjernet det fra vores bandbil efter jobbet mens vi pakkede udstyret i bilen.

Følgende bækkener blev stjålet:

Sabian 14" "Stage-hats" hi-hat

16" Zildjian K-Custom Dark Crash

18" Zildjian K-Custom Dark Crash

16" Paiste 2002 crash

10" Zildjian A Custom splash

20" Zildjian K ride

DERFOR:

Hvis nogen ved noget eller har fået tilbudt disse bækkener billigt til salg, så giv mig venligst et praj...

Var de forsikret...?

Jeg har Familiens Basisforsikring, som jo dækker over tyveri af mine ejendele.

Men om den dækker når tingene ikke er stjålet fra min lejlighed ved jeg ikke...

Men nu har jeg ihvertfald anmeldt tyveriet til politiet og så må jeg jo snakke med min forsikring.

Men hvor er det dog nederen at man ikke kan ha' sine ting i fred! :(

Jeg har jo købt de bækkener over mange år og opbygget mit eget, personlige setup.

Nu kan jeg starte helt forfra og bruge tusindvis af kroner på noget jeg allerede har købt en gang før.

FUCK mand.. HADER tyve ... damn dem..

Du har ikke tilfældigvis skrevet serienummer på det Paiste 2002 ned vel?.. så er det jo ret nemt at holde øje med?

I det hele taget: burde vi ikke ha en "black list" herinde, hvor vi kunne liste stjålet grej, så man kan rådføre sig der, inden man springer på et "godt tilbud" ?

Bare en idé til Gunnar :(

HÅBER ved alt jeg kender til at du snart får dem igen.. i god stand.

Det er sgu trist at høre,... og selvom du skulle få dækket dit økonomiske tab, bliver det aldrig helt det samme. Håber bare så meget for dig at du genfinder dit grej, selvom sandsynligheden nok ikke er stor.

Mht. til forsikring dækkes der meget forskelligt, men min forsikring dækker mit musikgrej, såfremt at det har ophold på forsikringsadresse, i den overvejende del.

Det kan sagtens være anderledes for dig,.... :(

Holder øjende og øre åbne, og sender positive tanker, men inderlige ønsker om at du genforenes med dine bækkener, og snare.

Edited by BoA1967

Nej en kedelig oplevelse.

Håber de dukker op igen.

Lav evt et opslag på facebook (mener musikere i Danmark har en profil).

De skal jo helst være svære at komme af med, + at nogle bandmedlemmer vil måske undre sig, hvis ens trommeslager liger pludselig har fået en helt ny bækkenpark.

Er bange for at forsikringen ikke dækker, hvis ikke tingene har været inde i et aflåst rum i bilen. Hvis man f.eks. lader et kamera ligge på sædet i bilen og det bliver stjålet ved et indbrud, dækker forsikringen ikke. Hvis det derimod ligger i et aflåst bagagerum, dækker forsikringen...

Hvordan klarer du dig med bækkener nu?.. men du har måske lidt reserve bækkener?

Jeg har ikke så meget som et splashbækken tilbage. Alt hvad jeg ejede lå i den taske der blev nakket.

Og vi har spillejobs de næste mange weekender. Aner ikke hvad jeg skal gøre...

Jeg må prøve at låne lidt af en kammerat.

Jeg har ikke så meget som et splashbækken tilbage. Alt hvad jeg ejede lå i den taske der blev nakket.

Jeg har et par crash bækkener du kan låne et stykke tid.. de er begge til salg, men indtil de bliver solgt så kan jeg undvære dem.. regner blot med du passer godt på dem :(

• 16" Paiste Signature Mellow Crash(minder meget om K Dark)
  • 18" Turkish Classic Paper Thin Crash(minder lidt om K)

Hov.. har også et 20" Meinl 100 Special Ride du kan låne(giv det en chance!)..det er ikke til salg, men et jeg bruger til lidt specielle ting i studiet.

Lyder bedre end man skulle tro, selvom det bare er et billig bækken fra 70-80'erne! Kan noget som mine vintage 2002 eller 3000 ikke kan.. underligt.

Du skal dog selv hente/aflevere dem.. and if you break them, you bought them ;)

Jeg har et fuldt bækkensetup som du bare kommer forbi og låner. Det er dog primært lidt større cymbaler, men send en PM hvis du er helt på røven.

Fx

20 eller 22 Zildjian K Custom Dark Ride

17 Zildjian K Custom Dark Crash

15 Cope Hihat?

Har også snares - du skrev du manglede en...

Det er pænt af dig, Henrik. :-)

Jeg snakker lige med min kammerat først og hører, om jeg kan låne lidt af ham.

Ellers vender jeg tilbage til dig, hvis det er...

Kender godt Paiste Signature. De er sgu fede nok.