Kunne Godt Tænke Mig Noget Kritik!

taye

Recommended Posts

Spillede koncert fredag aften, men desværre foran for lidt mennesker- der dog flere bag kameraet :doo:

men synes vi svingede fedt alligevel..

og ja lyden er heller ikke den bedst men håber i kan få noget ud af det aligevel;)

Ser frem til at høre fra jer...

Højt Humør

Jacob D

Edited by taye

... bortset fra at jeg ingen forstand har på musik - og det er en "lang" koncert ... - hold da kajee hvor det swinger ved eks. 1:15 - ... :-o

... jeg syntes det bedste stykke er fra 2:45 frem til 4:15 med TYK streg under fra 3:45 - 4:15 :)

- blev lidt tamt ved 6:35 ... snøft snøft ... og tilbage igen igen ... ;-)

Lyden er som skrevet ikke go´ ... men jeg blev ærlig talt "glad" af at høre jer spille sammen ... ( jeg smiler lige så stille ... )

- keep ´em coming ... gerne med bedre lyd :)

- jeg gir ordet videre til de voksne anmeldere ... :doo:

mvh René

Edited by Grevens

Lige den hurtige version.. håber ikk jeg er for hård!

Swing: generelt godt.. 4 ud af 5 der

Groove: fleste steder godt, sejler lidt ud af "pocket" hist og pist.. pas på i fills at du ikke løber eller spiller over "evne".. bassisten er dog også lidt for stiv i forhold til dig.. har i spillet mange jobs sammen?..3 ud af 5

overall: 3,5 ud af 5

Tips: øv bas og tromme alene til et klik, øv fills i den sammenhæng, og øv bluesrundgange.. kan virke kedeligt, men der kunne godt være en anelse mere "in the pocket" og groove for at nå de rigtige prof højder.. som de fleste vel stiler efter :doo:

Og få flået de noder/tekster væk fra sangeren!!.. damn det låser ethvert band.. så hellere synge sort og fucke det up!! Seriøst! :)

Det fill du laver 26 sekunder inde i spillet som lyder lidt rodet... Kan ikke lige høre hvad der sker, men prøv at lytte til det og evt finde ud af hvad der går galt :)

Men ellers så er der ikke rigtigt noget at komme efter!!! Det svinger og det er jo det aller vigtigeste og det lyder godt :doo:

Fedt spillet :-o

Tak for jeres hurtige tilbage meldinger :-o

Det var første gang vi spillede koncert sammen. vi havde 2 uger før fået at vide vi skulle spille og så hver fået en cd, som vi skulle øve op. så øvede vi om eftermiddagen og koncert om aftene. så ud fra det synes jeg nu selv det var godt:)

Men alså jeg har lyttet meget til Søren Frost det sidste års tid så kendte godt numrene! men ja sangeren og han papir og stativ det kan irretere mig gang på gang jeg møder sådan en sanger, men ja det var ikke så meget at gøre med ham her, ellers ville det have gået helt galt :)

Men Frost er mit idol og har ''stjålet'' mange fills fra ham, og i har ret i alle ikke helt er i ''time'' . men det skal bare øves !!

:doo:

Hey. Var det i sønderborg? Jeg var på ferie dernede i fredags og vi hørte jer oppe fra hotellet. Vi sad og rockede på altanen. Tak for god stemning. Det svingede sgu godt..

Ja det er fra Sønderborg :doo:

sjovt tilfælde!! haha

Ja det er fra Sønderborg :-o

sjovt tilfælde!! haha

Frost er også fed!.. han har jo lyttet en del fra Gadd og lign... men ham lytter du seføli også til?

Håber ikke jeg var for hård.. og det glæder mig faktisk at I ikke havde spillet ret meget sammen, for sådan lød det også lidt for mig :doo:..

MEN!! hvis I ikke har spillet mere end det sammen, så er det fandme godt gået!.. og jeg ku sikkert ikk har gjort det meget bedre.

Du har en tydelig prof tilgang til jobbet som slager, så den er i vinkel.

Og du har ret: med de forudsætninger, så er det sgu klart bestået :) !!

Er i øvrigt selv fra Sønderborg ;-).. så møjn møjn :)

Frost er også fed!.. han har jo lyttet en del fra Gadd og lign... men ham lytter du seføli også til?

Håber ikke jeg var for hård.. og det glæder mig faktisk at I ikke havde spillet ret meget sammen, for sådan lød det også lidt for mig :doo:..

MEN!! hvis I ikke har spillet mere end det sammen, så er det fandme godt gået!.. og jeg ku sikkert ikk har gjort det meget bedre.

Du har en tydelig prof tilgang til jobbet som slager, så den er i vinkel.

Og du har ret: med de forudsætninger, så er det sgu klart bestået :) !!

Er i øvrigt selv fra Sønderborg ;-).. så møjn møjn :)

Nej du var slet ikke hård. vil gerne have kritik jeg kan bruge til noget, og det kan jeg jo med din kritik :)

Synes selv jeg har en prof tilgang til mine jobs. vil gerne være den ye Claes antonsen hvos man kan sige det- alså blive brugt næsten over det hele. det er min store drøm. men det er bare ærgeligt at man i denne brache ikke kan være sikker på noget!!!

men vil ærge mig hvis jeg ikke giver det chancen!! :-o

• 2 weeks later...

Hold kæft hvor er det fedt! I spiller sygt godt sammen, og det svinger bare.. Jeg er enig i ham den anden der kommenterede dit fill-in ved 0:26. Synes at det er en smule bagved beatet:)

- Generelt synes jeg rigtig godt om det! Du groover fedt. Og i dit improvisationsstykke synes jeg at du gør det helt eleminent, i og med at du bevarer roen!

- Kasper Hertz

Hold kæft hvor er det fedt! I spiller sygt godt sammen, og det svinger bare.. Jeg er enig i ham den anden der kommenterede dit fill-in ved 0:26. Synes at det er en smule bagved beatet:)

- Generelt synes jeg rigtig godt om det! Du groover fedt. Og i dit improvisationsstykke synes jeg at du gør det helt eleminent, i og med at du bevarer roen!

- Kasper Hertz

Tusind tak. synes da jeg spillede at det passede fint ind, men nu hvor jeg høre ''Ude fra'' så lyder det nu også lidt mystikt.

tusind tak:D

• 2 weeks later...

Jeg synes nu ikke, at det omtalte fill er så skidt. Det skal måske bare cuttes lidt klarere, så tilbagevendingen bliver helt præcis og tight ramt. Du kan sgu din Søren Frost meget godt. Det er bare ud og spille det en hel masse gange. Få prøvet en masse af de heldige og de mindre heldige fills af, det er den eneste måde, du får sidstnævnte til pludselig at fungere på. Jeg synes, at det er fedt at se, at du tager nogle chancer og bevæger dig ud på lettere uudforsket land. Du kan jo dine trommer, så...