AdamS Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hej igen alle sammen. For noget tid siden lavede jeg en tråd til kritik af mit ene band By The Patient (HER) og nut er tiden så kommet til mit andet band Mistura Vi befinder os her i en hel anden genre, så hvis du i er til fusion/samba/pop et-eller-andet så tjek det ud på vores myspace. Alle trommesporene er optaget som anden eller fjerde take, og der er ikke klippet eller klistret på noget - dvs et helt take pr. sang. Alle kommentarer, spørgsmål osv er mere end velkomne Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRUMduke Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Det er møgfedt, dejligt og flyvende tæppe agtigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamS Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Tusind tak! Flyvende tæppe agtigt, den var ny, men det kan jeg godt lide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels V(istalite) Sørensen Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Det er super fedt! Jeg bliver lige nødt til at spørge: Er trompetisten meget inspireret af Jaga Jazzist? Han har virklig meget den lyd. super fedt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamS Posted September 3, 2009 Author Share Posted September 3, 2009 Jeg ved ikke om han er inspireret af lige ham, men du kan være sikker på at han er jazz-inspireret, for ikke at sige decideret jazz-trompetist - Han kan ikke få nok af den jazz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Det lyder sgu fedt det er en underlig blanding af alt mulig forskelligt! Men synes at det er fedt! - Har føjet jer til venner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts