Mikkels Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Hej folk. Jeg synes, vi trænger til en koklokkesolo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 re-fucking-spect Link to comment Share on other sites More sharing options...
conguero Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Hvad så med denne her: Vaya!!! Peter S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Hvad så med denne her: Vaya!!! Peter S. Hej Peter! Imponerende! Men det bliver sgu lidt for "VOV VOV VOV VOV VOV VOV!!!" blærerøvsagtigt for mig. Det tog mig tre gennemlytninger at finde claven i det. Men bestemt en vild solo. Kh Mikkel Schnettler Link to comment Share on other sites More sharing options...
smehlsen Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 (edited) Fedt! Har man sagt koklokke må man sige MORE COWBELL Edited September 5, 2009 by smehlsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
conguero Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Hej Peter! Imponerende! Men det bliver sgu lidt for "VOV VOV VOV VOV VOV VOV!!!" blærerøvsagtigt for mig. Det tog mig tre gennemlytninger at finde claven i det. Men bestemt en vild solo. Kh Mikkel Schnettler Så er du sgu hurtigere end mig. Lyden er bestemt ikke den bedste, så det tar lidt tid at finde grundbeatet. Men en af gode ting ved Pepino er, at han tit er i Kbh, for at spille med Grupo Danson. (Han bor i Gøteborg) Og han er faktisk en rigtig sød fyr. Så det var såmænd min første begrundelse for at lægge den op ved siden af Lenny. Men godt du ikke tænkte vuf vuf da du hørte den. "More Cowbell" - Ja den er udødelig!! Aché, Aché. Peter S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thisen Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Fedt!Har man sagt koklokke må man sige MORE COWBELL Hvor er den mand på koklokken klasse! Musik når det er bedst. Men jep, koklokker er nice. Jeg har en selv, men kan ikke finde ud af at bruge den, så det lyder fedt. Men det snakker vi ikke om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjællen Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 jeg hørte om én der fik 13 i koklokke på kons, kæft han må ha fyret den af! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SørenH Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 jeg hørte om én der fik 13 i koklokke på kons, kæft han må ha fyret den af! Hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts