TCDK Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 og en koncert i Esbjerg, lækkert nok så kan jeg tage toget, drikke mig latterligt stiv m.m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Buck Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Har du hørt live cd'en. Der er lidt LU syndromet over forholdet ml cd og live. haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Der står at billetsalget åbner 20/9 klokken 1:00.. det vil altså sige natten mellem lørdag og søndag:) bare til orientering, til dem der er strikse med at skaffe en billet. Kunne godt forestille mig at de blev ret hurtigt udsolgte:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Hov, det er blevet ændret.. der står klokken 9:00 søndag:) igår stod der klokken 1:00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Fantastisk. Det var sgu et band jeg var fan af (af stadig er det) før jeg overhovedet begyndte at gå til koncert. Skal da helt sikkert prøve at skaffe en Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Kan kun sige FANTASTISK!!! Skal da så meget til koncert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkel Jensen Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Uh, de skal sgu ses i Esbjerg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gravengaard Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Billetter er købt til Esbjerg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Billetter købt til Kbh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Død og helvede.. Er du VILD det gik stærkt! Udsolgt på 20 sekunder eller noget i den stil Link to comment Share on other sites More sharing options...
skumborg Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Billetter købt til København Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Og der er offentliggjort ekstra koncert i Kbh, på billetlugen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 JaH!!!!!!! Hva sker der lige for at der blev udsolgt på 1 min?!? Pikhoveder! Så spil dog et ordenligt sted i stedet! Men fik da billetter til ekstrakoncerten Og den ekstrakoncert har sgu da helt sikkert været arrangeret fra starten af. Fuck mine tømmermænd.. godnat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Pedersen Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Jøøøøøs!! Fik en billet til d. 10 April - en der lige er blev åbnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Jeg er snart træt af at blive smidt af billetnet... Tillykke til jer, der har fået...men ikke et velment tillykke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Også billet til Esbjerg - det blir helt sikkert en oplevelse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SKOefoed Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Billetter købt til Kbh Jeg snuppede også lige 4 stk. til fredag d. 9. Hold kæft, hvor jeg glæder mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Riedl Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Tog 40 uden problemer.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Tog 40 uden problemer.... 40!!! Vi skal til Odense d. 26/3 Yiiihaaaaa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Olsen Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Tog 40 uden problemer.... NEJ!!! Så har du jo bare hustlet alle billetterne din billethaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Riedl Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Har evt. 1 enkelt eller 2 tilbage når alle familiemedlemmer osv har fået deres. Så skriv her på TS hvis man evt. mangler til Odense. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted September 20, 2009 Author Share Posted September 20, 2009 Rolig rolig, der er allerede annonceret ekstra koncerter i alle 5 byer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Olsen Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 JUBII! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metallica Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Den der sang som plejer at køre i radioen med dem, hvad hedder den? Jeg kan slet ikke huske det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kylling Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Den der sang som plejer at køre i radioen med dem, hvad hedder den? Jeg kan slet ikke huske det! Lidt mere info tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts