Kasper Ebdrup Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Hej Gutter! Spillede i går, hvor nogle fulde mennesker gav mig to knæklys. Det kan sgu godt anbefales som Show ting De er lidt besværlige at spille med, idet at de kommer til at bøje lidt efter mange slag. men sjov lille Gimmick Video kan ses her: http://www.facebook.com/video/video.php?v=134278382507 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Fanden tage fjæsbog! Er det virkelig ikke muligt at se den, hvis man ikke er med på dillen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Korgaard Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Nice ! Fed solo også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Forbandet fedt spillet! Jeg troede ikke, at det var ladesiggørligt med sådannogle! Og godt ser det også ud! May the Force be with you! Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Du må ha´ dig sådan nogle her: http://www.vicfirth.com/products/litestix.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamS Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Fanden tage fjæsbog! Er det virkelig ikke muligt at se den, hvis man ikke er med på dillen? Ja, hvad er det for noget!? Giv os gammeldags mennesker links til youtube!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Ebdrup Posted September 18, 2009 Author Share Posted September 18, 2009 Det er fordi det er en som har taggede mig i video'en, så det er ikke mig, der har "rettighederne" til den. Så må han uploade den på Youtube. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valdemar Kristensen Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Nice! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts