Simon Ståhl Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 LYT til Trepalium, et band som medlem Tallica og jeg selv har trippet en del over de sidste par uger. eller er begge geniale kompositioner. Så skævt og underligt at det er fedt - eller det synes jeg i hvert fald. Enjoy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRUMduke Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 OG det tripper jeg så over de næste par uger......TAK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmo Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 det faktisk meget fedt.. til tider synes jeg vokalen er rigtig skidt men så brillierer den bare på andre tidspunkter.. men kompositionerne er MEEEGA FEDE.. elsker det skæve der.. især i sick boogie murder.. hvor der kommer blæsere på... Fedt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Haha.. Det er virkelig grineren det her:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Den Grønne Ræv Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Haha! Fedt.. Læg lige mærke til, at forsangeren lyder som Yoda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tallica Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Det er nemlig super fedt musik Ved ikke hvorfor jeg aldrig har fået det uploadet Tjek også videre på deres myspace Synes ikke helt det er lige så fedt, som de to overstående links, men det' nice! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts