Simon Ståhl Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Jeg har lagt et nyt nummer, "I Tågernes Fortabelse" op på min MySpace. Det er ét ud af fire der kommer til at ligge på den demo-ep jeg smider afsted forhåbentlig inden nytår. Nummeret er det eneste instrumentale der kommer til at være på. Jeg synes selv det er blevet glimrende men det vil jeg lade op til andre at afgøre. Såå, nu ligger det der - jeg ved godt at TS ikke lig er stedet for primitiv metal men ris og ros er stadig skønt Sæt i gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Gode idéer du lægger op! Kan især godt lide stykket fra 3:12, og igen fra 5:00 - det lyder meget vikinge-agtigt! (ved ikke om det er meningen) - Forestiller mig at man sidder på en irsk pup og drikker sig fuld i Guiness og hvad der dertil hører. Meget inspirerende nummer synes jeg:) - Kasper Hertz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted October 11, 2009 Author Share Posted October 11, 2009 Gode idéer du lægger op!Kan især godt lide stykket fra 3:12, og igen fra 5:00 - det lyder meget vikinge-agtigt! (ved ikke om det er meningen) - Forestiller mig at man sidder på en irsk pup og drikker sig fuld i Guiness og hvad der dertil hører. Meget inspirerende nummer synes jeg:) - Kasper Hertz Hehe, jeg forestiller mig mere at man vandrer ensomt rundt i skoven og tuder og skriger "HVORFOR MIG?!" men fedt at du kan lide det Irsk pub og Guiness skal ikke undervurderes. Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts