Kasper-Hertz Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Hey. Har brugt denne dag i efterårsferien på at lave dette nummer. Håber at I kan lide det, og vil give noget konstruktiv kritik:) - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Insane - det øverste nummer HAHA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Det er blevet fedt. Solostykkerne er cool og det fungerer godt med det stille og vers og så c-stykket bagefter. Cool! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Tak simon:) Det hjalp meget at du lige gav mig respons på introen. Det gav mig en masse nye idéer, der til sidst endte med et færdigt nummer Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 super flot. Du har udviklet dig fint, siden jeg hoerte dig paa Svendborg Musikskole for snart mange aar siden hils din far btw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Hehe.. mange tak David! Hvem er det helt præcist du er? Skal nok hilse min far. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 AHA! Så lige din signatur og dit billede! Kan godt huske dig:) du var vikar for Ole i et stykke tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 AHA! Så lige din signatur og dit billede! Kan godt huske dig:) du var vikar for Ole i et stykke tid. jep ! Jeg tæskede dig igennem nogle funkrytmer, kan jeg huske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 Det er meget muligt ja:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Det er meget muligt ja:) men du oevede dig paa dem, husker jeg, og saa spillede du perc i marimba ork, men nu spiller du saet, ikk ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 Det er sgu godt husket. Jeg husker det slet ikke! - Jo, jeg spiller sæt i orkestret nu:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonathanheegaard Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 lyder sweety:P dejlig lyd på trommerne, hvad bruger du til optagning af trommer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted November 9, 2009 Author Share Posted November 9, 2009 Tak skal du have. Jeg bruger rent faktisk ikke nogle særlig dyre trommemikrofoner. Det er en trommepakke jeg købte i musikhuset for et halvt års tid siden. Mærket er TSM. Pakken indenholder følgende: 1 x TSM MT51 – Stortrommemikrofon 4 x TSM MT56 – Tom/Snare mikrofon 2 x MT81 – Condensator mikrofoner 1 x MT184S – Condensator mikrofon (pad and lowcut) Og ja, jeg synes også selv at lyden er fin nok:) Dog har jeg redigeret den en hel del. Især lilletrommen har jeg ændret en del på, efter jeg havde indspillet. Jeg gør som regel det med lilletrommen, at jeg inde i Cubase skruer en lille smule ned for diskant, og op for low-mid og high-mid. Det får den til at lyde mere sprød på indspilninger synes jeg:) Synes at det er svært at gengive den rigtige lyd med trommemikrofoner, uden at gå ind og rode en masse med lyden. - Kasper Det er sgu godt husket. Jeg husker det slet ikke!- Jo, jeg spiller sæt i orkestret nu:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts