albertbp Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Et stykke papir kan kun foldes 7 gange. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thisen Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Joey Jordison blev født med 6 fingre på hver hånd. Kilde: ubrugelig.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
SKOefoed Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Hørt i battle om ubrugelig viden: "Min øl er tom!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grevens Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Limtræsbjælker vejer 500 kg per m3 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterBeier Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Det er da ikke ubrugeligt! Jeg synes sgu ofte det er for tyndt hvis ikke man folder det... det har du ret i. Men at JEG folder det, er ubrugelig viden for dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulle3000 Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 Skildpadder kan trække vejret gennem anus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasted Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Et stykke papir kan kun foldes 7 gange. Det siger de...... Men jeg er mægtig skrap til at folde papir! Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Det siger de...... Men jeg er mægtig skrap til at folde papir! måske fik jeg mig ikke udtrykt precist nok, så vi prøver igen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
CSJ Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Heste kan kun trække vejret gennem næsen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Heste kan kun trække vejret gennem næsen..... rimelig nederen at have stoppet næse, alligevel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulle3000 Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 rimelig nederen at have stoppet næse, alligevel Eller hvis man er en skildpadde er det pænt nederen med en forstoppelse... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickle Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Joey Jordison blev født med 6 fingre på hver hånd.Kilde: ubrugelig.dk Det passer ikke helt. Det er Sid Wilson der blev født med en ekstra "finger", og faktisk også en ekstra skulder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 (edited) Limtræsbjælker vejer 500 kg per m3 ... 1 - det kommer an på træsorten 2 - limen vejer ikke rigtigt noget i sig selv, så det er irrelevant at det er limtræ. Og jeg vil mene at det meste træ vejer tæt på 500 kg pr m3. Edited October 17, 2009 by Leo Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterBeier Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 et udråbstegn ser sådan ud: ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 I løbet af et helt liv gror dine fingernegle 28 meter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyham Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Jeg burde lave lektier lige nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulle3000 Posted October 20, 2009 Author Share Posted October 20, 2009 Jeg burde lave lektier lige nu Jeg burde arbejde nu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mik tha drummer Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 hvis du dykker 10 meter ned under hav overfladen og skider 10L prut i en plastikpose vil du have 20 liter når du når overfladen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Og lidt musikalsk ubrugelighedsviden: 1. Hvis man spiller pauserne i 6/8-afroklokken, bliver det til 2-3 clave. 2. Forholdet mellem slag og pauser i den rytme er det samme som forholdet mellem hvide og sorte tangenter på klaveret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 At jeg snart skal i seng! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Due-Drummer Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Man kan ikke folde et a4 ark mere end 6 gange.. Btw er Lady Gaga en mand Link to comment Share on other sites More sharing options...
mik tha drummer Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 trommerslageren er en hjemmeside www står for world wide web. verdens første computer fyldte et helt rum. jeg har en logitech mus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Man kan ikke folde et a4 ark mere end 6 gange.. nu har jeg linket til den mythbusters video to gange! tving mig ikke til at gøre det igen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 nu har jeg linket til den mythbusters video to gange! tving mig ikke til at gøre det igen! Fuldstændig ligegyldig viden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tallica Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 nu har jeg linket til den mythbusters video to gange! tving mig ikke til at gøre det igen! Det er et A4 ark han snakker om, hverken større eller mindre, som mythbusters jo gør Nå, Geoff Marsland fra New Zealand har udgivet en 64 min. lang cd, kun med plæneklipperlarm Rimelig evil, synes jeg selv <- Og dér kom så den ubrugelige viden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts