Kasper Moll Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Kære medslagere, Jeg annoncerede for noget tid siden at jeg endelig skulle spille et offentligt arrangement, det blev gjort i denne tråd ... Jeg tror ikke der var nogen der mødte op, i må åbenbart have godt med selvtillid i forvejen! Men, nu har vi dælme fået lavet en kort lille video hvor man kan se og høre en smule af spilleriet og en smule sjov og ballade oveni Tjek det ud på dette facebook link, og bliv gerne fans i samme omgang Link til Facebook (Videoen er den fra General Rye) .. Skriv da gerne hvis i har kommentarer, om end det er lidt svært at smide kritik afsted baseret på så lidt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Det ligner sgu da en god fest, andet kan man ikke påstå. Jeg synes du spiller tingene rigtig fint. Partymusik der ud af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Buck Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 ....det hedder fede soli.... hvilke trommer spiller du på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Moll Posted October 21, 2009 Author Share Posted October 21, 2009 På klippet her er det faktisk et Basix Bumblebee i de der monster størrelser.. 10" 12" 14" 16" 22" (kan ikke huske dybderne) og en ludwig supersensitive på nogen numre og en Ayotte trælilletromme på andre.. Men, når vi er ude mindre steder, hvilket efterhånden ikke er så ofte, så har jeg mit Ayotte i 10" 12" 14" 18" med ude Nu har jeg lige set videoen for anden gang, og det er dælme ærgeligt at det sidste i videoen er en lidt sloppy omgang "Den jeg elsker" hvor vi kager rundt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Klejnstrup Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 hahaha.. Grinern video! Elsker freaken! Og de glade piger er da rimligt labre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kekle3 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Fik i sex? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 (edited) Ballejobs har bare deres helt egen charme!!!! Fed video. Du spiller fedt, Kasper! Peace! Peter Edited October 21, 2009 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engdrums Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Godt lavet vil jeg sige! Sikke en skam jeg var andensteds:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 HAHA:) Den er virkelig genialt lavet! Rimelig god reklamefilm, og samtidig rigtig morsom:) - Godt spillet. Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 'Hun har krop, det er nok' Kloge ord! Og rimeligt ringe kameraføring under trommesoloen FAT video! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts