♪ Magnus ♪ Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Ja.. Selveste Pave Benedict udgiver et album: http://gaffa.dk/nyhed/35267 Jeg troede ikke selv på det da jeg hørte det, men den ser ud til at være god nok! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil2k Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Ja, den faldt jeg også over. Ved sgu ikke rigtigt, hvad jeg skal sige til det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoffersloth Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 NIIICE! Den cd må fremstå som at være et "must" at eje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.C. Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 NIIICE!Den cd må fremstå som at være et "must" at eje. I det mindste hvis du er katolik xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoffersloth Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 I det mindste hvis du er katolik xD Det er jeg ikke, har skam heller ikke tænkt mig at være indehaver af den, men fuck hvor åndssvagt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valdemar Kristensen Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Han spiller sikkert black metal!! xD hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts