Casper Aggerholm Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Hej Jeg har lige købe sådan en maskine, men hvordan skal jeg gøre med strøm stikket, det er ikke normale ben der er på. Nogen der eventuelt har en brugsanvisning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindahl Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Hej Casper! Jeg tror bare du skal finde et adapter stik :O Vi ses imorgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted October 23, 2009 Author Share Posted October 23, 2009 Takker Jens:). Du har tilfældigvis ikke lige sådan du kan nuppe med i morgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tama forever Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Jeg fik også fingrene i sådan en for nylig. Jeg gik ned til en elektronikhandler og fik dem til at lave et stik til mig. 100 kr. måtte jeg slippe for det, så det er vel okay. På følgende side kan du søge efter 660 og få fat i det tættese du kommer på en manual. Du skal dog lige lave en bruger derinde, men det er dét værd. Der står rigtig mange nyttige ting. http://backstage.rolandus.com/knowledge_base/index.php God fornøjelse, det er et sjovt legetøj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Pas lige på at du ikke sætter 220 v til en 110 v adapter Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Her er en scannet komplet manual Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts