krzesinskibabs Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 (edited) hej mig og min bror var lige i studiet her i weekenden, og fik indspillet noget musik, som min bror har skrevet! jeg kunne virkelig godt bruge noget respons. kritik og så videre. ikke disideret omkring trommespillet, eller teknik eller den slags, bare om hvad i synes om nummeret! fik også indspillet et andet nummer, det ligger også på siden hope you all like it! http://www.bandbase.dk/TKP/Track/144487/Responsibility/ Edited October 29, 2009 by krzesinskibabs Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzesinskibabs Posted October 29, 2009 Author Share Posted October 29, 2009 link til nummer nr. 2 http://www.bandbase.dk/TKP/Track/144489/Breaking/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzesinskibabs Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 bump. er der virkelig ingen der vil give sin mening om musikken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzesinskibabs Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 (edited) come on.. pleace! er det så svært at skrive sin mening? det tager to minutter Edited October 30, 2009 by krzesinskibabs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 TS er sgu ikke ligefrem det sted du får mest respons på din musik - desværre Altså, jeg kunne jo godt begynde at kritisere helt vildt, men det vil jeg ikke, for den genre er bare slet ikke mig så derfor ville det være åndssvagt af mig at lade som om jeg ved noget om det. Det lyder da som ganske jævn og god Oasis-pop, men det vil jeg lade dem der ved noget om det om at bedømme Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbl7 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Altså, jeg kan da godt komme med min mening, men da den ikke er videre positiv, er jeg helst fri... Hvor gamle er I, og hvor lang tid har I spillet sammen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzesinskibabs Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 (edited) jeg er 16 og min bror 17. det er første gang vi spillede de to numre sammen. han havde studie tid, og spurgte om jeg ikke lige ville komme ned og indspille nogle trommer til hans to nye sange Edited October 30, 2009 by krzesinskibabs Link to comment Share on other sites More sharing options...
drumgroowe Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 jeg syntes ikke det fair at folk holder kritikken inde her. man kan jo høre at det han ville er bare at blive bedre så giv ham noget go kritik! god kritik er dårlig kritik syntes det er rimelig godt ! heller ikke lige mig men det er fint . beatet falder lidt hist og her og der er også en yderst propokerene hihat, hvor det lyder lidt som om at du laver nogle mislykkede ''feels'' og så er der også en run gang du misser . live gør det jo ikke en skid , men i studiet betyder det laterligt meget . har i lavet det i lagkage og med klik eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzesinskibabs Posted October 31, 2009 Author Share Posted October 31, 2009 altså jeg sad med metronom i ørene, Skal siges at det er første gang jeg har spillet med metronom! første gang jeg indspiller, ordenligt, og første gang med metronom overhovedet jeg spillede alle vers, et omkvæd og slutning, så har jeg ikke gjort andet end at gå hjem, og vente på at de havde redigeret og skrevet det på en plade jeg startede med at spille trommer for 3-4 år siden, og har gået til undervisning i nu 2 år. lige lidt om mig xD og som sagt, så er kritik en meget god ting for mig! så jeg ved hvad det er jeg skal øve på og sådan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rave on Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Jeg lytter lige lidt til det første nummer, og det er heller ikke lige min foretrukne stil. Men det kunne garanteret blive glimrende og fint, hvis feelingen og det generelle groove blev forbedret. Når jeg lytter til sangen, så er det i hvert fald mit største kritikpunkt, groovet. Og ja, kræver en del øvelse at blive god til at spille til et klik, så det lyder naturligt, men jeg vil anbefale dig at øve med en metronom. Det vil virkelig gavne dig i fremtidige indspilningssituationer, at dit spil bliver en del af klikket, og bare groover derudaf. Hovedreglen er egentlig at du ikke skal lægge mærke til klikket, fordi dine slag lægger ovenpå dem, og i virkeligheden overdøver dem. Og så vil jeg anbefale dig at øve en hel masse - Få styr på de helt grundlæggende ting, bliv en mester i at groove. Øv dig på at lægge selv de mindste hihat-slag helt præcist. Det er noget, jeg fandt ud af ret sent (der var ikke mange Dave Weckl-dvd'er og noget trommeslageren.dk dengang jeg startede med at spille trommer), og der ærgrer mig lidt den dag i dag, at jeg ikke før forstod vigtigheden af groovet og feelingen. Det er og bliver det vigtigste... Håber du gider bruge tiden på det, for så har du masser af år at udvikle dig i:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Synes faktisk at numrene er meget fede. Der er (som tidligere nævnt) nogle steder der ikke er så fede, da musikken fejler meget. Du bad ikke om kritik af spillet, men bliver lige nødt til det lidt alligevel. Du sagde at det var første gang du havde indspillet med metronom - og det kan jeg varmt anbefale dig at blive ved med. Når du har øvet med metronom i ørerne tilpas lang tid, hører du den nærmest ikke mere, og så føler du bare feelingen uden at skulle høre den i form af kliklyde. - Det er skidesvært, men det kræver en del alligevel. Det er en fed vokal på numrene synes jeg, og I kan da helt sikkert godt være demoerne bekendte, på trods af de fejl der end måtte være. - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts