Andreas Friis Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Ok..Jeg retter det gerne til "Endorses", men gør det sagen bedre?? Altså jeg ved ikke hvilken sag det kunne gøre bedre, det var mere fordi du hakkede ned på det. Men, er der nogen der ved, hvorfor han rent faktisk har den sticker på? Altså, han er så vidt jeg ved (Google og wikipedia) ikke selv medlem af HA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tormentor Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Nu er Creed jo et kristent rockband, og derfor kunne det jo være en for sjov sticker... fang den lige: De synes selv de er helt vilde og hårde... og derfor må det være helvede... samtidig har de masser af kristne budskaber, hvormed der må være talee om noget med noge engle.... Hells Angels Ladies and gentlemen Og jeg tror heller ikke Creed mangler penge nok, til at de vil støttes af en rockergruppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Friis Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Og jeg tror heller ikke Creed mangler penge nok, til at de vil støttes af en rockergruppe Det var det jeg ikke kunne forstå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil2k Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 (edited) Heftig debat. Hvor er kærligheden henne? Nå ja, jeg synes, det er sjovt, at så mange modargumenterer, nærmest som om, det er helt ok at være rocker. Som var han dartspiller eller sejler i fritiden. Det er sgu da ikke i orden at være rocker, nu må I lige.... HA-stickeren piller ham for street credit hos mig, ikke fordi jeg elsker bandet på nogen måde, men det er da noget mærkeligt noget. Edited November 14, 2009 by Emil2k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Friis Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Nå ja, jeg synes, det er sjovt, at så mange modargumenterer, nærmest som om, det er helt ok at være rocker. Jeg er ikke enig. Det er i mine øjne helt i orden at være rocker, så længe de bare kan opføre sig. Jeg er klar over, at der er utroligt meget rockerkriminalitet, men der findes stadig flinke rockere, som er medlem for at have støtte. Jeg er bekendt med flere rockere fra Århus, som er helt fine fyre. Jaeger; Det lyder som om du kender hele verden. Som sagt ovenover: jeg ved, at der er masser af rockerkriminalitet, og at ordet 'rocker' er forbundet med hash, stoffer, vold, mord og mange andre grumme ting. Men der findes stadig flinke mennesker som er rockere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Her er en video, som understreger deres tilholdsforhold til HA! http://www.youtube.com/watch?v=ipy58SaIRhs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Morkel Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 (edited) Jeg er ikke enig. Det er i mine øjne helt i orden at være rocker, så længe de bare kan opføre sig. Jeg er klar over, at der er utroligt meget rockerkriminalitet, men der findes stadig flinke rockere, som er medlem for at have støtte. Jeg er bekendt med flere rockere fra Århus, som er helt fine fyre. Det var da noget bavl! Det finders også mange flinke nazister, racister, homofober og det der er værre. Det har bl.a. Jacob Holdt bevist. Men det ændrer jo ikke på at hele ideologien bag rovkerbevægelsen i dag er dybt forankret i vold og kriminalitet. Det synes jeg på ingen måde kan forsvares - heller ikke selv om du har mødt nogle rockere der virkede flinke nok. Hvis nogen kommer i vejen for dem skal de nok finde en måde at få dem til at makke ret. Jeg kan sgu godt forstå hvis folk bliver harme over at et så stort og kendt band går ud og viser sin sympati for sådan en bevægelse offenligt. Som flere har sagt her i tråden kan jeg heller ikke forstå forsvaret i HA... Edited November 14, 2009 by Mr. Morkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
drummer'90 Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 (edited) Jeg er ikke enig. Det er i mine øjne helt i orden at være rocker, så længe de bare kan opføre sig. Jeg er klar over, at der er utroligt meget rockerkriminalitet, men der findes stadig flinke rockere, som er medlem for at have støtte. Jeg er bekendt med flere rockere fra Århus, som er helt fine fyre. Andreas, det der forstår jeg sgu ikke helt? Det at være rocker, mener jeg, hænger sammen med kriminelle handlinger, handle af narko, rygmærker etc. (ikke at forveksle med "biker").. Hvordan kan du synes at det er i orden? Og de rockere du kender, går de med rygmærker (altså større bander som Bandidos, Hells angels osv.) Og ved du at de begår kriminelle handlinger? Der findes da rockere med familier og normalt arbejde, ja, men de udfører altså ting i "fritiden" som ikke er i orden! Jeg er er enig med Mr. Morkel og Emil2k.. ! Hvis jeg stod til en koncert som "reklamerede" for rockerbander ville jeg få en meget dårlig smag i munden! Edited November 14, 2009 by drummer'90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Friis Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Andreas, det der forstår jeg sgu ikke helt? Det at være rocker, mener jeg, hænger sammen med kriminelle handlinger, handle af narko, rygmærker etc. (ikke at forveksle med "biker").. Hvordan kan du synes at det er i orden? Og de rockere du kender, går de med rygmærker (altså større bander som Bandidos, Hells angels osv.) Og ved du at de begår kriminelle handlinger? Der findes da rockere med familier og normalt arbejde, ja, men de udfører altså ting i "fritiden" som ikke er i orden! Jeg kan sagtens forstå du ikke forstår det (; for jeg er dybest set enig i det meste. Rockerkriminalitet er noget værre noget! Det ved jeg! Og det vil jeg bestemt ikke forsvare. Jeg ved godt er jeg er lidt uforståelig, men det er også svært at forklare hvad jeg mener :b De 3 jeg hentyder til er HA medlemmer. Forholdsvist nye (1 år eller sådan noget. Jeg har faktisk ikke spurgt). De er brødre og de er nogen gange gæster i min mors café, i forbindelse med ture til KBH o.lign.. Og de ER flinke og opfører sig ordenligt. Jeg har snakket med dem et par gange for nylig, og sådan som jeg forstår det, tager de skarp afstand fra kriminaliteten i rockermiljøet, men siger, at de er der pga. sammenholdet. En af dem nævnte en anden motorcykelklub, og sammenlignede HA sammenholdet med den, og han sagde, at det i motorcykelklubber ofte går mere ud på at drikke, end egentlig at gå op i motorcykler og socialt samvær. Jeg stoler (naivt vil nogen sige) på det han og de to andre siger, mest af alt, fordi de altid har behandlet folk i cafeén pænt, siger tak for maden, smiler og afleverer selv tallerkener og glas ved disken. Altså i det hele taget opfører sig rigtig pænt. Jeg er bekendt med at alle ikke er sådan, bestemt, og jeg forbinder selv ordet 'rocker' med en masse slemme ting. Men jeg synes bare det er vigtigt at pointere, at der ofte er en hel speciel, hvad skal man kalde det, feeling i sådanne miljøer. Eller bare i lukkede miljøer som helhed. Vi her i 'trommeverdenen' har jo også en helt speciel hygge, som vi hårdnakket mener, at guitaristerne ikke kommer i nærheden af (det synes jeg selv, og det har jeg læst flere gange her på TS, at jeg ikke er ene om). Og selv hvis størstedelen af trommeslagerne brugte hverdagene på at smadre mennesker, ville jeg stadig være trommeslager, men bare på min egen lille måde. Åndsvag sammenligning vil nogen måske sige, men jeg synes egentlig den passer meget godt. Selvom 3/5 af mit band nyder lidt hash engang i mellem til øverne, så generer det ikke mig og min guitarist, som sagtens kan være der alligevel - uden nødvendigvis at gøre det samme. Skyd mig med hvad i har... Jeg kan ikke forklare det bedre (; jeg støtter ikke rockere, men jeg tror stadig på, at alle mennesker er lige, og er uskyldige før det modsatte er bevis. Og den minoritet af HA jeg kender til, har samme ret. Uskyldig til det modsatte er bevist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil2k Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Jeg vil æde min gamle hat på, at man ikke bliver optaget i HA ved at skrive en mail med vedlagt CV. Hvad, der skal til, ved jeg ikke og er garanteret meget forskelligt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fnullerman Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Nok om HA Rockere... Hvad med Creeds nye album hvad synes i ? Personligt er jeg mere til de gamle albums, men måske skal man lige lytte til det nogen gange... Dog synes jeg det er fedt, der er mere tung guitar på det nye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kekle3 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 (edited) Folk for H.A. må gerne falde døde om for min skyld.. Det er jo lidt at sige at "Jeg synes det fint det gruppen står for" Bah... Edited November 15, 2009 by kekle3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRUMduke Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Var nødt til at poste den... http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1260697.ece God jul eller noget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 (edited) Hmmm, syntes måske det er lidt plat at tage det op til diskusion, jeg er åhhhh så ligeglad med om folk de stytter HA eller ej. Og det med at man ønsker ham alt det værste fordi han har en HA sticker virker direkte åndsvagt. Pladen er foresten f*cking fee'... Så cmon, det er sgu da f*cking ligegyldigt hvilken orientering bandets medlemmer har så lænnge man kan lide musiken... Anyways, ha' en go' tirsdag! Edited December 8, 2009 by Nick kristensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Okay, for det første: Min kusine bor få hundrede meter væk, fra deres hovedkvarter i vejle, og hun har snakket med mange af dem, Jønke inklusivt (ved godt han har dræbt makrellen, eller laksen eller hvad det nu var?) og hun siger, at det faktisk er nogle skideflinke mennesker! Og ja, hun er meget sær, og der bliver sikkert rakket pænt meget ned på mig pga. dette indlæg okay, ny sammenligning, som jeg også selv syntes er lidt langt ude dog ikke noget med pladeselskaber Satanister! De fleste tænker på satanister som kirkeafbrændene, gravstensvæltende, dyreofrende psyco's, men faktum er, at disse meget mærkelige mennesker, altid har stridt imod alle former for regler i den moderne satanismes filosofii, som er den første organiserede form for satanisme, og den eneste der ikke er noget, nogle katollikker har fundet på. De moderne satanister (vi) stødder alt voldelig aktivitet fra sig. Nå pointen: (Den havde i ventet længe på ) Det er ikke altid tingene ser ud til, og det er slet ikke sikkert at alle, er som dem man har hørt mest om. (Adskillige satanister, inklusivt mig, kan i øvrigt kontaktes på satanisk forum. Hedder albert derinde ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Skal vi snart ha den kære Henrik Rathje på banen - han kan vidst fortæller lidt rocker-historier.. Desuden så kan en rocker godt være en flink person hvis du bare er en ganske stille og rolig fyr. Men er du indblandet i noget narkosjov så kan de godt bide fra sig med et par øretæver.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Er man ikke selv ude om det, hvis man køber narko af rockere?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts