Nick kristensen Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Tjahh, så kom vi jo så langt vi har været igang siden maj, og nu er vi så bleven færdige med de første 8 sange, vi mangler en 7 sange mere før vi har et helt "album", som vi godt kan lide at kalde det syntes lige at i skulle have lov til at lytte med og give lidt feedback . Ps. Det er altsammen optaget i en kælder med nogenlunde respektabelt udstyr http://www.myspace.com/thediligentvirgins Kom med feedback Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frej Damm Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Hej Nick, Jeg synes sgu det er nogle fede optagelser og noget fin musik, men vokalen generer mig grænseløst. /Frej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted November 23, 2009 Author Share Posted November 23, 2009 (edited) Hej Nick, Jeg synes sgu det er nogle fede optagelser og noget fin musik, men vokalen generer mig grænseløst. /Frej Tak for det det med vokalen er vel en smagssag . Ingen andre? Edited November 23, 2009 by Nick kristensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
BassMaster Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Tak for det det med vokalen er vel en smagssag . Jeg må nu indrømme at jeg lige har siddet med et par venner fra mit musical hold, og vi har en general mening om volaken. Sucks.... Men instrumentalt er det ret fedt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Det lyder lidt af øvelokale jam. Er det mixet det i har lagt op? Er det optaget hvor i alle spiller sammen? For det sejler lidt tempomæssigt, og nogle af breaksne mangler lidt overbevisning - somom de halter lidt/ligger lidt tilbage. Little Boy, Hello har godt drive i slutningen, men en idé kunne være at droppe de ghostnotes indimellem, de dræner mere end de giver energi - så kan du måske koncentrere dig om at skubbe musikken endnu mere fremad? tænk mere drive i 8delene! Jeg kan godt lide introen til nummeret, bassen ligger liiidt usikkert (rusher på enkelte beats). Vokalen - tja.. smag og behag måske - han passer egentlig fint ind, han er måske ikke super erfaren? Der er i hvertfald nogle pitchproblemer flere steder. Jeg er ikke helt vild med vokallinjen, især de første strofer af verset. Jeg synes faktisk der generelt er nogle gode ideer i musikken! GHB Baby har en eller anden charme, lidt laidback (måske lige lidt for laidback v. 0.57 God idé med koret.. Det er sgu ret fedt! Jeg forstår ikke helt ideen med det lange breakdown v. 1.40 - eller måske er det mere måden i kommer ind igen jeg ikke er helt enig med. Det virker lidt somom det lige var den nemmeste løsning? Jeg har desværre ikke tid til at høre mere, men håber du måske kan bruge det til noget..Håber altså ikke jeg har været for hård! det er i hvertfald ment som konstruktiv kritik.. ! Keep it up, der er masser af gode takter, find de fedeste og finpuds dem lidt mere. Måske var det en idé at lave knap så mange numre, men genarbejde de enkelte endnu mere inden de bliver indspillet. Hvad virker, og hvad virker ikke? Mvh Mikas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 (edited) Det lyder lidt af øvelokale jam. Er det mixet det i har lagt op? Er det optaget hvor i alle spiller sammen? For det sejler lidt tempomæssigt, og nogle af breaksne mangler lidt overbevisning - somom de halter lidt/ligger lidt tilbage. Little Boy, Hello har godt drive i slutningen, men en idé kunne være at droppe de ghostnotes indimellem, de dræner mere end de giver energi - så kan du måske koncentrere dig om at skubbe musikken endnu mere fremad? tænk mere drive i 8delene! Jeg kan godt lide introen til nummeret, bassen ligger liiidt usikkert (rusher på enkelte beats). Vokalen - tja.. smag og behag måske - han passer egentlig fint ind, han er måske ikke super erfaren? Der er i hvertfald nogle pitchproblemer flere steder. Jeg er ikke helt vild med vokallinjen, især de første strofer af verset. Jeg synes faktisk der generelt er nogle gode ideer i musikken! GHB Baby har en eller anden charme, lidt laidback (måske lige lidt for laidback v. 0.57 God idé med koret.. Det er sgu ret fedt! Jeg forstår ikke helt ideen med det lange breakdown v. 1.40 - eller måske er det mere måden i kommer ind igen jeg ikke er helt enig med. Det virker lidt somom det lige var den nemmeste løsning? Jeg har desværre ikke tid til at høre mere, men håber du måske kan bruge det til noget..Håber altså ikke jeg har været for hård! det er i hvertfald ment som konstruktiv kritik.. ! Keep it up, der er masser af gode takter, find de fedeste og finpuds dem lidt mere. Måske var det en idé at lave knap så mange numre, men genarbejde de enkelte endnu mere inden de bliver indspillet. Hvad virker, og hvad virker ikke? Mvh Mikas Kære Mikas! Du skide sød! Elsker en god kritik! Og ja for at svare på spørgsmålet om vi har optaget det sammen vi har gjort det lagkage style Det vi har optaget er bare for at have som vi kan give til diverse spillesteder osv. da vi meget gerne vil ud og spille noget mere Gode trommeråd dem vil jeg MEGET stærkt overveje, da jeg mener du har ret Vi har foresten fået musikken op på Facebook, og ændret noget Equaliser osv. så vokalen ligger bedre i forhold til musikken, så i skal da lige få lov til at få et link i Facebook slaver/addicts/junkies... Men mange tak Mikas! Du er sgu fornuftig! Link til Facebook: http://www.facebook.com/home.php?#/pages/N...89872905?ref=ts Edited December 19, 2009 by Nick kristensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts