Achermann Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Nu er det jo den 1. december, og jeg kom til at tænke på Trommeslagerens julekalender, der vakte stor juleglæde i stuerne rundt omkring... Kommer der en sådan igen, eller er det ønsketænkning?
Gunnar Kristiansen Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Nu var det ikke Trommeslagerens julekalender, men nok "Jul med Drum Gear" du tænker på?
Jonas Dam Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Der var jo Drum Gears julekalender, som vi nok ikke kan gøre meget ved ikke er der i år - indtil videre, det er jo stadig den 1. december. Samtidig havde Stiften jo sin jule-tråd Spændende om vi ser noget til den, eller er han blevet væk? Synes ikke jeg har set ham herinde i lang tid nu jeg tænker over det..
Malte Hvid Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Ellers så hop over på dr.dk/pakkeleg. Det er det fedeste !
Achermann Posted December 1, 2009 Author Posted December 1, 2009 Nu var det ikke Trommeslagerens julekalender, men nok "Jul med Drum Gear" du tænker på? Jo, det er sørme også rigtigt - my bad.. Ikke desto mindre var det et super-godt initiativ!
Nimbas Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 .... men hvad med Stiften's juleguf??? Hvor blir du af Stift? Nimbas
Kenneth Andersen Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Synes godt at Morten kan komme igang igen! Det var satme en fed kalender!!!!
molu Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 (edited) Synes godt at Morten kan komme igang igen!Det var satme en fed kalender!!!! Jeg er SKAM igang....med at indspille pladen: "Elbow Christmas" - 24 julesange for lilletromme og albue... Edited December 1, 2009 by molu
Gunnar Kristiansen Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Jeg er SKAM igang....med at indspille pladen: "Elbow Christmas" - 24 julesange for lilletromme og albue...
Mikas Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Jeg er SKAM igang....med at indspille pladen: "Elbow Christmas" - 24 julesange for lilletromme og albue... Det lyder som årets juleplade!! Du kommer til at score kassen!
Recommended Posts