Hamselv Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Så fik vi vores nye album klar. Det kan høres/hentes HER Jeg vil gerne høre hvad i synes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted December 30, 2009 Author Share Posted December 30, 2009 Bummelump Nogen der synes om det eller hader det som pesten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Synes at det er super stilet. Det er ikke musik jeg hører normalt, og heller ikke noget jeg kommer til at dyrke tror jeg. Du spiller SUPER fedt, og det er en rigtig fed rytmisk stil, og en stilart der er meget avanceret! Det er godt holdt, og du har et rigtig fedt drive. - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted April 9, 2010 Author Share Posted April 9, 2010 Tak for det Kasper Nogen andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kekle3 Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Stress! Haha, slet ikke min musik stil, men u har da hvertfald nogle ordentlige skills bag trommerne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted April 23, 2010 Author Share Posted April 23, 2010 Stress! Haha, slet ikke min musik stil, men u har da hvertfald nogle ordentlige skills bag trommerne! Stress..jaja i perioder. Men prøv at lytte til "Satango" og "Lun". Så bliver man helt rolig igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 Tag en lytter. Er der nogen numre der er bedre end andre? Eller nogen der stinker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bøllze Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Jeg kunne godt sove til Lun - på den gode måde altså Kan godt lide hvordan Shadows bygger sig op igennem sangen. Udover det, er det ikke det typiske jeg hører Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts