Mathias Jensen Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Du spiller rigtig fedt! Simpelt, groovie og uden så meget pis. I like! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Jo det var Hans. Men han tegnede og fortalte og lavede store armbevægelser da han skulle fortælle hvor fedt du spillede. En sand fornøjelse! Hils ham, hvis du ser ham! Peace! Peter Tænkte det nok... Kunne ikke forstille mig andre end ham snakke om mig, for jeg kender slet ikke de andre lærere... Men ja, jeg vil da hilse, hvis jeg ser ham en dag... Men jeg forstår ikke helt, stadig... Jeg tror da aldrig jeg har spillet for Hans... Lidt underligt... Men ´han må åbenbart ha' hørt mig spille før Nå, men jeg regner med at kunne ligge endnu en fil op i morgen, hvor jeg spiller, og der kan vi måske få lavet i en video til... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thisen Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Respekt. Men det har jeg også fortalt dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 Respekt. Men det har jeg også fortalt dig. Tak Mathis... Glæder mig til at se en video fra dig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts