Hvad Ryger I (mærke)? Eventuelt Kun Til Fester Eller Noget?

jonassdk

Recommended Posts

Hasss...... Det dufter dejligt.

Jeg gider ikke ryge smøger. Det er dyrt og der er langt fra nok "nydelse" i det til at det, for mig, opvejer det usunde i det.

+ 1

..Kender en der har taget en hel del og han kaldte også smøger for verdens dårligste rusmiddel :D

Grønne Look Mentol... - og af med filteret (til den pris skal det hele bare ned i lungerne)... - var på Kings før i tiden, men stoppede efter jeg begyndte at hoste blod om morgenen ... ohhh yeaahhh ... men kun 20 -30 stk. om dagen ... resten ryges om natten ... :D

Hasss...... Det dufter dejligt.

Jeg gider ikke ryge smøger. Det er dyrt og der er langt fra nok "nydelse" i det til at det, for mig, opvejer det usunde i det.

Yes jeg kender også et par stykker på den lukkede på Frederiksberg, som sagde præcis det samme som dig. 2 rigtig gode venner endda. Tag det ikke personligt, men efter hvad jeg har set hash gøre ved folk, så FATTER jeg simpelthen ikke at folk ikke er bedre oplyst, og tager det så skide afslappet. Mine venner er ikke til at kende, og skadet for livet....

Yes jeg kender også et par stykker på den lukkede på Frederiksberg, som sagde præcis det samme som dig. 2 rigtig gode venner endda. Tag det ikke personligt, men efter hvad jeg har set hash gøre ved folk, så FATTER jeg simpelthen ikke at folk ikke er bedre oplyst, og tager det så skide afslappet. Mine venner er ikke til at kende, og skadet for livet....

man kan jo HELDIGVIS godt gradbøje sådan noget.

Hash er jo ikke direkte skyld i at man ender på den lukkede. Det er en god grund, og undskyldning at sige at dine kammerater desværre er endt der, men det er måske ikke så let endda.

Uden at vide noget som helst om dine venner, vil jeg skyde på at de ikke har været så stærke i sind og hash dermed har påvirket dem i en negativ retning fra dag 1.

Det er jo ikke alle mennesker der bliver påvirket på den måde. -Det er snarere et fåtal af de hashrygende det sker for.

Alkohol uddanner jo også rigtig mange alkoholikere, hvor nogle af dem til sidst dør af deres overforbrug.

At være bedre oplyst, som du skriver, tror jeg ikke er problemet (hvis der er et). Problemet er at folk sgu er ligeglade.

Camel Natural Flavor (Organic)

Smager sgu bedst med mindre jeg kan tage mig sammen til at rulle selv :tu:

kæft hvor har du bare en lang signatur!!!!!

den var så lang jeg blev nødt til at dele den i to, for ikke at falde i søvn halvvejs. Men tak for info.

:-)

man kan jo HELDIGVIS godt gradbøje sådan noget.

Hash er jo ikke direkte skyld i at man ender på den lukkede. Det er en god grund, og undskyldning at sige at dine kammerater desværre er endt der, men det er måske ikke så let endda.

Uden at vide noget som helst om dine venner, vil jeg skyde på at de ikke har været så stærke i sind og hash dermed har påvirket dem i en negativ retning fra dag 1.

Det er jo ikke alle mennesker der bliver påvirket på den måde. -Det er snarere et fåtal af de hashrygende det sker for.

Alkohol uddanner jo også rigtig mange alkoholikere, hvor nogle af dem til sidst dør af deres overforbrug.

At være bedre oplyst, som du skriver, tror jeg ikke er problemet (hvis der er et). Problemet er at folk sgu er ligeglade.

Min onkel har døjet med en hashpsykose og skizofreni siden han var en ung knægt der synes hash var spændende. Jeg havde også en klassekammerat der røg på P efter en hel normal bytur hvor det lige pludselig slog klik efter at have røget for meget af det grønne. Det seneste jeg har hørt var at han tog sit eget liv.

Det er satme ikk noget at spøge med. Det har ikke noget at gøre med at være svag af sind. Hash virker selvfølgelig forskelligt på folk, men det er jo ikke til at vide om man er i risikogruppen før det er for sent.

Syntes da det er meget interessant (og skræmmende) når nu vi har hele denne her legaliséringsdebat, også er der flere der har oplevelser med folk som er blevet psykisk syge af det - det er jo ikke ligefrem noget som kommer med i debatten.

Inden denne debat går helt over gevind synes jeg at det er vigtigt at pointere at der indenfor videnskaben er meget delte meninger om hvor vidt hash fører til psykiske lidelser eller ej.

I Danmark er hashforbruget ekstremt højt men vi er ikke mere sindssyge end de lande hvor der ikke ryges hash.

Al statestik kan fordrejes - det ved jeg - men jeg synes det er meget nemt bare at sige at hash giver depressioner, skizofreni osv.

Hash kan forstærke depressioner - det er jo for filan et stof der forstærker vores følelser - men at sige at det er skyld i depressioner stiller jeg mig meget tvivlende overfor.

Min onkel har døjet med en hashpsykose og skizofreni siden han var en ung knægt der synes hash var spændende. Jeg havde også en klassekammerat der røg på P efter en hel normal bytur hvor det lige pludselig slog klik efter at have røget for meget af det grønne. Det seneste jeg har hørt var at han tog sit eget liv.

Det er satme ikk noget at spøge med. Det har ikke noget at gøre med at være svag af sind. Hash virker selvfølgelig forskelligt på folk, men det er jo ikke til at vide om man er i risikogruppen før det er for sent.

Helt korrekt. Man kan bare godt gradbøje det at ryge hash. Har ikke ment med mit indlæg at det ikke er usundt og farligt. Alle og enhver ved jo at det er et rusmiddel. Og intet rusmiddel er sundt for krop og sjæl i store mængder.

Jeg beklager de ting du har oplevet med familie og venner.

jeg har selv oplevet noget lignende.

Det ændrer bare ikke på faktum at man ikke kan skære alt over en kam.