Kasper-Hertz Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Ja, det meste står i overskriften. Nummeret hedder In December og findes her på følgende link: Min bandbase side - Med venlig hilsen Kasper Hertz
Mikas Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Har du indspillet det hele selv? Det er sgu godt klaret! Det er ret fedt at lytte til!
Kasper-Hertz Posted January 8, 2010 Author Posted January 8, 2010 Ja, jeg har indspillet alle stemmerne selv Tak skal du have.
krzesinskibabs Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 lækkert nummer! sad og forestillede mig det med noget fed sang hen over. det har virkelig potentiale til at blive virkelig fedt! keep up the good work!
Kasper-Hertz Posted January 9, 2010 Author Posted January 9, 2010 Tak. Ja, det er også tænkt med noget sang, men da jeg spiller bedre guitar end jeg synger, har jeg valgt at spille selve ''melodien'' ved hjælp af 2 guitarstemmer. Disse to guitarstemmer kunne sagtens blive erstattet med 2 sangstemmer - Men tusind tak for respons. - Kasper
Hamselv Posted January 18, 2010 Posted January 18, 2010 Det lyder da super godt. Godt overblik over nummeret inden indspilningen? Eller er det find på én fed ting, og så bygge videre når den er indspillet? Det er i hvert fald værd at lytte til.
Kasper-Hertz Posted January 18, 2010 Author Posted January 18, 2010 Startede på den måde du sagde med at finde på én ting. Men endte med at jeg vidste hvordan det hele skulle være, og så indspillede jeg alt om en gang til. Tak
Kasper-Hertz Posted January 18, 2010 Author Posted January 18, 2010 Jeg valgte også at planlægge hele soloen på forhånd, for at få den til at lyde helt som jeg ville have det. Selvom det tog lang tid, syntes jeg at det blev bedre end hvis jeg havde improviseret den
Recommended Posts