May I Kiss You Mr. President?

Matte

Recommended Posts

Throw myself away:

Synes at det er et dejligt energisk nummer.

Det er godt planlagt med de breaks. Godt komponeret! :D

Kan især godt lide den dynamiske opgang fra 1:44-1:54. Det fungerer fedt.

Kritik: Kunne have passet godt hvis musikken var gået mere amok i det sidste omkvæd, på trods af at det i forvejen er vildt. Tror at det hænger sammen med at det starter meget højt oppe i energi, og det er derfor næsten ikke til at yde mere energi i slutningen :)

Lonely Bird:

Syntes at det fungerer fedt igen. Fed vokal, og I har igen fået instrumenterne godt sat sammen med breaks osv. Koret fungerer også fint.

Kritik: Er desværre lidt kritisk omkring guitarsoloen. 2:54 bliver der altså ramt en tone lidt uden for skalaen så vidt jeg kan høre.

Synes måske at trommespillet i slutningen bliver lige lovligt ''anstrengt'' hvis du forstår hvad jeg mener :)

Går ud fra at det er iorden med lidt kritik, da jeg satser på at det kan bruges til noget. Numrene er generelt super fede. I spiller godt sammen, og lyden er super.

Hvordan er det indspillet. Enkeltvis (Lagkage), eller som alle sammen samlet?

- Kasper Hertz

Throw myself away:

Synes at det er et dejligt energisk nummer.

Det er godt planlagt med de breaks. Godt komponeret! :cigar:

Kan især godt lide den dynamiske opgang fra 1:44-1:54. Det fungerer fedt.

Kritik: Kunne have passet godt hvis musikken var gået mere amok i det sidste omkvæd, på trods af at det i forvejen er vildt. Tror at det hænger sammen med at det starter meget højt oppe i energi, og det er derfor næsten ikke til at yde mere energi i slutningen :)

Lonely Bird:

Syntes at det fungerer fedt igen. Fed vokal, og I har igen fået instrumenterne godt sat sammen med breaks osv. Koret fungerer også fint.

Kritik: Er desværre lidt kritisk omkring guitarsoloen. 2:54 bliver der altså ramt en tone lidt uden for skalaen så vidt jeg kan høre.

Synes måske at trommespillet i slutningen bliver lige lovligt ''anstrengt'' hvis du forstår hvad jeg mener :)

Går ud fra at det er iorden med lidt kritik, da jeg satser på at det kan bruges til noget. Numrene er generelt super fede. I spiller godt sammen, og lyden er super.

Hvordan er det indspillet. Enkeltvis (Lagkage), eller som alle sammen samlet?

- Kasper Hertz

Hey Kasper.

Mange tak for din kommentar. Dejligt du gad tage dig tid til det!

Omkring Throw Myself Away:

Det med at musikken skulle gå lidt mere amok der til sidst, kan du have ret i. Det gør vi også når vi spiller den live. Men tror faktisk at vi lige gik lidt mere op i, at vokalen lige kunne ændre melodi, en smule til sidst, for at der kommer et lille twist. Men du har fuldstændig ret, sådan havde jeg ikke selv set på det!

Lonely Bird:

Det er lang tid siden vi indspillede den sang, som en undskyldning. :(

Omkring en tone udenfor skalaen, kan du have ret i. Det er ikke noget jeg selv har lagt mærke til, og du har ret - Vi indspillede det på en formiddag og det skulle bare hurtigt i kassen, så vi havde noget at sende som DEMO..

- Vi indspiller ved-hjælp-af lagkage-metoden. :(

BTW. Er vi glade for du kunne lide musikken. Tak for beskeden.

Mathias!