supersaarup Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Hey Skal bruge et godt program, til at redigere min optagne musik. Men har ikk rigtig råd til programmer, i prisklasse som Cubase eller ProTools. !?Help?! Mvh. Kristian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Jeg bruger Cubase. Hvis du ikke har råd til 5'eren, så er 4'eren rigtig god til alt med hensyn til Audio indspilning prøv at tjek det ud hvis du ikke kender det. - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Har du Mac? For så er Logic også en mulighed.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Ja, til Mac er der helt andre muligheder. Det skal jeg ikke gøre mig klog på - Har hørt rigtig meget godt om Logic faktisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alnips Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Once you go mac - you never go back! Link to comment Share on other sites More sharing options...
supersaarup Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Jeg bruger Cubase. Hvis du ikke har råd til 5'eren, så er 4'eren rigtig god til alt med hensyn til Audio indspilning prøv at tjek det ud hvis du ikke kender det. - Kasper Det prøver jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
supersaarup Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Har du Mac? For så er Logic også en mulighed.. Nej desværre ikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Har du overvejet ProTools LE ?.. det er ikke ret dyrt.. bruger det selv, og det er sgu fedt. Ellers kan du få Cubase 4 LE til ingen penge, da det ofte kommer bundled med diverse hardware.. f.eks. Korg Nanopad mener jeg har det med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Har du overvejet ProTools LE ?.. det er ikke ret dyrt.. bruger det selv, og det er sgu fedt. Ellers kan du få Cubase 4 LE til ingen penge, da det ofte kommer bundled med diverse hardware.. f.eks. Korg Nanopad mener jeg har det med? Nej. Sammen med Korg Nano Pad følger Ableton - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louis Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Prøv Reaper - det er virkelig godt og nemt at arbejde i - og så koster det 60$ for en hjemme licens. /Louis Link to comment Share on other sites More sharing options...
supersaarup Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Har du overvejet ProTools LE ?.. det er ikke ret dyrt.. bruger det selv, og det er sgu fedt. Ellers kan du få Cubase 4 LE til ingen penge, da det ofte kommer bundled med diverse hardware.. f.eks. Korg Nanopad mener jeg har det med? Hvor dyrt er, ikke ret dyrt? Og hvor kan jeg købe de 2 programmer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
supersaarup Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Prøv Reaper - det er virkelig godt og nemt at arbejde i - og så koster det 60$ for en hjemme licens. /Louis Det ser rigtig fedt ud Kan du sige lidt mere om programmet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Du kan prøve de "piberygende landsbytosser" på dba.dk;) Jeg har set et par gode tilbud på f.eks protools... Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Hvor dyrt er, ikke ret dyrt? Og hvor kan jeg købe de 2 programmer ? ja ok.. Alt er relativt.. Mener protools LE ligger på 1500-2000 cubase LE findes ofte sammen med div hardware.. Jeg fik mit sammen med min Zoom H4N ved ikk hvad prisen er alene.. Sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts