Takt Og Tone.

Iago

Recommended Posts

Hmjoeh - 410 kr. mdl. for medlemsskab + prisen på forsikringen....22 kr./mdl Pr. 10.000 kr. værdi.

Hvis man er lidt heldig og har for omkring 60.000 kr. gear - jeg har 3 hele sæt - 132 kr./mdl.

Ialt pris pr. år 540x12=6480.

10% af værdien....

Men så er der selvfølgelig de andre glæder ved medlemsskabet.

Jeg er ved at indhente pris på en Max Levig-forsikring.

Jon

Jeg er under uddannelse (200 kr/md.), og indtil videre under 23 år (100 kr/md.) så det er ikke så dyrt for mig. 100 kr/md + 144 (ca. 70.000 kr grej - har en hel del guitar trommer/bas/guitar/pa) = 244 kr/md indtil jeg fylder 23. Det er sguda ok!

Men skriv lige hvad det koster hos det andet selskab! Det ville bare være helt kanon :tu:

Peace!

Peter

Edited by Guest

Jeg er under uddannelse (200 kr/md.), og indtil videre under 23 år (100 kr/md.) så det er ikke så dyrt for mig. 100 kr/md + 144 (ca. 70.000 kr grej - har en hel del guitar trommer/bas/guitar/pa) = 244 kr/md indtil jeg fylder 23. Det er sguda ok!

Men skriv lige hvad det koster hos det andet selskab!

Peace!

Peter

Kan det VIRKELIG gøres så billigt?! Hvad så hvis man er 15 + studerende? Jeg kender vist nogle stykker, som skal have forsikret sit grej - inkl. mig selv!

Kan det VIRKELIG gøres så billigt?! Hvad så hvis man er 15 + studerende? Jeg kender vist nogle stykker, som skal have forsikret sit grej - inkl. mig selv!

Hehe. Ja. Men ikke for Jon :tu:

Ej. Meget af prisen på forsikringen går jo selvølgelig til fagforeningen - og den behøver jeg ikke være medlem af. Jeg burde være medlem af DJØF i stedet - og den er næsten gratis så længe man er under uddannelse.

Så hvis der er nogen der kan finde en anden instrumentforsikring der er billigere end 244 kr/md. så må i sgu endelig sige til!

....men 244 eller 344 kr/md. er sgu i orden for god forsikring + fagforening synes jeg. I skal huske at der jo ikke er selvrisiko!

Peace!

Peter

...og hvordan er det så liiiiige at man afgør hvor høj en værdi man har grej for? Er det nypriser, eller...? :tu:

Men jeg skal nok stoppe nu, denne tråd skal ikke gå helt op i forsikring.

Forsikringssummen bestemmer du langt hen af vejen selv. Du må selvfølgelig ikke vurdere et Peacesæt til 500.000 kr - men det ender nok også med at blive en pænt ringe deal - 1100 kr/mdr for en forsikring på et trommesæt til 1000 bobs. men igen. hvis du så smadrer det får du 500.000 kr, hehe.

Vurderingen skal svare til prisen på anskaffelsen af en tilsvarende vare.

Smadrer du du din Ludwig Supra som er vurderet til 2000 kr får du 2000 kr igen og betaler præmie af de 2000.

Peace!

Peter

Guest jon petersen

Max Levig:

Forsikringssum 60.000 - pris årligt 1.020 - selvrisiko 500.

Dækker også for instrumenter, der vælter (sikkert ikke under alle omstændigheder, men det er et eksempel der bliver nævnt) - men ved indbrud fra bandbil skal der være "fysisk tegn på indbrud" - altså for eksempel smadret rude.

En del billigere for os voksne mennesker.

Og en kærkommen lejlighed til at svælge i hvad alt det grej, man har, egentlig er værd.....

Venligst

Jon