slageren Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Hej alle, har gået og tænkt lidt på hvem der enlig er/var den bedste trommeslager nogensinde, så har lige lavet denne lille afstemning: Skriv nedenfor hvem i syntes er/var den bedste trommeslager nogensinde.
Mads Valther Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Hejsa og velkommen til. Du vil hurtigt finde ud af at det ikke lige er det letteste i hele verden at afgøre. Faktisk umuligt. Det er ret kendetegnende at nye brugere opretter en tråd med lige netop det her emne, og det er der som sådan ikke noget galt i. Du vil dog fremover kunne bruge søgefunktionen på siden og finde ud af at emnet er oprette rigtig mange gange, og falder til jorden hver eneste gang... Peace! 1
snippergyppen Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Det er Lars Ulrich så er diskusionen igang igen 1
Dyrmose Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Det er Lars Ulrich Lars Ulrich!? Du burde jo skydes og.... Nej spøg til side, vil ikke være dén fyr Synes helt klart Danny fra Tool er blandt topperne..
theged Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 For at komme med et ordentligt bud: John Bonham! Og med det navn er afstemningen afsluttet, og vinderen er fundet... - Peter 2
The Tormentor Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Flo Mounier, Sean Reinhard, ham fra shubidua og alle de andre fede
Louie Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt enig...! Du spiller røvfedt!! Tror jeg da, men har jo egentlig ikke hørt dig spille...! Men hvis jeg skal komme med et bud til Verdens bedste slager er det jo klart The Man i min signatur Jeff Porcaro!!!
anders Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 I tager alle sammen fejl! Der er kun een konge af trommesættet: - og ikke andre!
Tore Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Lars Ulrich!? Du burde jo skydes og....Nej spøg til side, vil ikke være dén fyr Synes helt klart Danny fra Tool er blandt topperne.. Word! Danny Carey er klart også mine favoritter:) Men jeg vil dog sige at Bonham er for trommespillet, hvad Hendrix var for guitarspillet. Ringo Star & Lars Ullrich?? Youve got to be kidding me!!!!! Det er kun et spørgsmål om smag, den bedømmelse så.. Så dygtige teknikere er de slet ikke, og banebrydende.. Naaah.. Måske kommercielt.. Meeenn Det er hvert fald min mening
dsk Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 I tager alle sammen fejl! Der er kun een konge af trommesættet: - og ikke andre! Ja Anders, men det er jo også kun fordi han spiller med verdens fedeste band!
Solo-Simon Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Simon Mathias Kern .. Han må klart være den bedste.
drummer'90 Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 (edited) Ringo Star & Lars Ullrich??Youve got to be kidding me!!!!! Det er kun et spørgsmål om smag, den bedømmelse så.. Så dygtige teknikere er de slet ikke, og banebrydende.. Naaah.. Måske kommercielt.. Meeenn Det er hvert fald min mening Jeg mener bestemt at Ringo Starr var banebrydende! Ikke kun kommercielt, men også rent spillemæssigt! Edited January 11, 2010 by drummer'90
René Eriksen Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Det kan kun blive et subjektivt svar, man kan ikke måle hvem der er bedst i musik, men jeg har en klar favorit og det er en mand, der spiller pop/rock så det swinger røvfedt, skæve taktarter og fusion som "nobody´s business" og så klarer han også lige at smadre sig i gennem en heavy-plade (var det Megadeth?). Derudover er der et rygte om, at han har det "slogan" når han laver studiesessions, der hedder at "Hvis jeg ikke nailer den fra bladet første gang, får I det gratis!" Manden er Vinnie Colaiuta og han er SÅ fed. På en "æresførsteplads" hos mig ligger dog Jeff Porcaro.
xXRandom DrummerXx Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Ham der lagde trommer til Pokémon temaet! 2
Emil_thøgersen Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 For at komme med et ordentligt bud: John Bonham! Og med det navn er afstemningen afsluttet, og vinderen er fundet... - Peter Jeg forstår heller ikke hvorfor der er nogen der synes det er nødvendigt at skrive mere
Tore Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Jeg forstår heller ikke hvorfor der er nogen der synes det er nødvendigt at skrive mere +1
Alnips Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Så hellere ham der spillede til fanfaren i lykkehjulet!
Kenneth Andersen Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Synes KLART st det må være ham fra Fede Finn og funny boys. Han skal bare lige ha helt styr på det der med at spille playback, så er den i vinkel! Og velkommen til!!!
Recommended Posts