pearl Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Lars ulrich's spille stil. men helt klar Jojo Mayers teknik ! Så mit svar må være Jojo Mayer
Andreas Friis Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 og så klarer han også lige at smadre sig i gennem en heavy-plade (var det Megadeth?). Og spillet med Gitte Hænning har han også. Han er dælme lidt af en verdensmand (; og det var sagt i ramme alvor!
Peterb Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Helt klart trommeslageren på det her track, han spiller så skide musikalt!
kretos Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Hmmmm... Den Bedste Trommeslager Nogensinde er svært for mig at vudere.. Men her er i hvert fald én af dem, og det er jo selfølgelig Buddy rich, ham kan man sq lære noget af : www.youtube.com/watch?v=22XbdIIhhXw
kretos Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Nå'ja.. Så han var forresten en af Bonham's store forbillede
Peterb Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Hmmmm... Den Bedste Trommeslager Nogensinde er svært for mig at vudere..Men her er i hvert fald én af dem, og det er jo selfølgelig Buddy rich, ham kan man sq lære noget af : www.youtube.com/watch?v=22XbdIIhhXw Det her er ikke ment offensivt. Jeg har simpelthen ikke forstået hvad der er fedt ved Buddy Rich. Jeg synes ikke han spiller særlig musikalsk. Kan du måske fortælle lidt om hvad du synes er fedt? Så kan jeg måske også lære at forstå hans spil.
René Eriksen Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 Det her er ikke ment offensivt. Jeg har simpelthen ikke forstået hvad der er fedt ved Buddy Rich. Jeg synes ikke han spiller særlig musikalsk. Kan du måske fortælle lidt om hvad du synes er fedt? Så kan jeg måske også lære at forstå hans spil. Jeg er så enig.
kretos Posted January 13, 2010 Posted January 13, 2010 Hmm det er jo netop det der er så spændene ved trommespil,.. at der er så mange aspekter og meninger om hvordan en trommeslager skal swinge/spille, det ville jo være noget så kedeligt hvis vi alle sammen spillede ens Jeg syntes foreksempel at, Lars Ulrick ikke ejer det der ligner spil.. det lyder nærmest som om man smider en masse trommer og gamle bækner ned af nogen stentrapper til en metro. Mvh,-
kretos Posted January 13, 2010 Posted January 13, 2010 Hmm det er jo netop det der er så spændene ved trommespil,..at der er så mange aspekter og meninger om hvordan en trommeslager skal swinge/spille, det ville jo være noget så kedeligt hvis vi alle sammen spillede ens Jeg syntes foreksempel at, Lars Ulrick ikke ejer det der ligner spil.. det lyder nærmest som om man smider en masse trommer og gamle bækner ned af nogen stentrapper til en metro. Mvh,- Og så lige en reminder. Der er sikkert mange der vil give mig ret i at John Henry Bonhan var en hysterisk god slager, og kan så dermed tilføje han ikke mindre havde de gamle swing/jazz slagere som Gene Krupa og Buddy Rich som hans store forbilleder Og var det ikke fordi vi havde haft jazzmusikken og mange af disse formidable jazzslagere, var rock 'n' rollmusikken nutidens rockslagere nok ikke kommet ret meget frem i lyset. Så det hele hænger sammen efter min mening. Men heldigvis er der jo sikkert en masse andre der har en hel anden opfattelse, og det er jo det der gør det hele så spændene Mvh,-
CSJ Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Trommespil gennem de sidste 50-60 år er ekstremt udviklet, i takt med de forskellige stilarter og udvikling af trommegear. Jeg vil ikke komme med et bud på hvem der er den bedste, men blot skrive, at teknik-blær absolut ikke automatisk er lig med musikalitet. Carl Palmer er en fantastisk tekniker men dermed ikke sagt han er musikalsk. Personligt kan jeg godt lide David Garibaldi, synes han er musikalsk, men den bedste......det kan man vist ikke bare lave en objektiv afstemning om.......men vi er vel alle gode, på hver sin måde...
søs Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Ham fra Kandis... Ikke for at træde i det - men...Trommeslageren fra Kandis - Michael Kratz - er faktisk en meget dygtig slager!! - Ikke at han måske har så meget brug for det, når han spiller med Kandis - men han kan altså sagtens hamle op med de fleste, når han spiller andensteds!! Måske lidt off topic - men kunne ikke lade være - kender manden - vi bor i samme by!!
MartinPetersen Posted January 27, 2010 Posted January 27, 2010 Buddy Rich, Steve Gadd eller Clyde Stubblefield Indenfor de sidste 20 år: Dave Grohl, Thomas Pridgen eller ?uestlove
Prowler Posted January 27, 2010 Posted January 27, 2010 (edited) Gab... Ikke noget svar... I know, men NØJ, hvor har dette emne været til debat mange gange... jeg fristes til at sige: Og hva' med dig selv? Redigeret: Beklager, jeg vidste ikke du var ny Edited January 27, 2010 by Prowler
normingo Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Lars Ulrich og Joey Jordison. De er de vildeste i verden....
kretos Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Ham her skal såmend nok blive en god slager når han bliver stor engang, han er vel omkring 11-12år. Der er sikkert nok nogle af jer der har set ham, men i må da indrømme der er krudt i knægten, og med den rigtige trommelærer skal han sikkert nok komme på rette sti www.youtube.com/watch?v=BCgO2wzOX5g
kretos Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Ham her skal såmend nok blive en god slager når han bliver stor engang, han er vel omkring 11-12år. Der er sikkert nok nogle af jer der har set ham, men i må da indrømme der er krudt i knægten, og med den rigtige trommelærer skal han sikkert nok komme på rette sti www.youtube.com/watch?v=BCgO2wzOX5g Mon lars Ulrich kunne det da han var i den alder
Simon Duun Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Jeg mener helt sikker enten Buddy Rich eller Clyde Stubblefield (i gamle dage)
normingo Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Lars Ulrich slår alle. ej det var bare en dårlig joke. jeg syntes en af dem der har den fedeste stil er Ted Kirckpatrick
kretos Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Jeg mener helt sikker enten Buddy Rich eller Clyde Stubblefield (i gamle dage) Nemmerlig Taget i betragtning af hvor gammel han er her, så holder det 100. Den gamle kan sq det der..
MartinPetersen Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Lars Ulrich og Joey Jordison.De er de vildeste i verden.... seriøst?
Recommended Posts