Leo Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Et lille eksempel på at det er så svært at definere den bedste slager, de er sq fede på hver sin måde, men en del vil jo sikkert mene Steve Gadd der kører klatten her, og det kan man vel ikke sige imod Fælles for de tre er jo, at de har grimt hår og at de ikke kan finde ud af at holde på stikkerne.
frogspoon Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Han er mit forbillede!! Tjek lige de fills ved 2.00 fuck hvor er det fedt! synes trommerne kunne være bedre men sangeren er jo mega cool! og han må være glad for at de andre i bandet er pisse døve.
TheSatyriasis Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Tror ikke på der er en definitivt "Bedste Trommeslager" Så mine bud: - Thomas Haake - Aaron Spears, kæmpe respekt herfra! - Kjetil-Vidar Haraldstad aka Frost - Jan Axel Blomberg aka Hellhammer Eller min favorit : www.youtube.com/watch?v=22XbdIIhhXw
muhlig Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 Mike Portnoy løber med sejeren, fra min side af (:
JSL Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 Én?? Den går ikke. Jeg har flere. Her et par favoritter indenfor forskellige genrer som nok har betydet mest for mig. Tjek videoerne ud Alternativ Rock: Tim Alexander Metal: Gene Hoglan Death Fusion: Dennis Chambers Mike Stern, Scofield Jazz: Elvin Jones John Coltrane Quartet Latin: Joe McCarthy Caribbean Jazz Project
andersvestergaard Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 Han er mit forbillede!! Tjek lige de fills ved 2.00 Hvor er det bare for fedt! Det må give de fleste bands selvtillid!
muhlig Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 (edited) Hvor er det bare for fedt! Det må give de fleste bands selvtillid! Orrhh, der er da ikke så slemt endda.. Deres forsanger er skam utrolig dygtig. Hun ramte ikke én eneste tone, igennem hele sangen. Iøvrigt så er det jo også før set, at guitaren ikke stemmer helt, og at trommerne rammer lidt skævt... HAHA! Edited August 17, 2011 by muhlig
andersvestergaard Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Orrhh, der er da ikke så slemt endda.. Deres forsanger er skam utrolig dygtig. Hun ramte ikke én eneste tone, igennem hele sangen. Iøvrigt så er det jo også før set, at guitaren ikke stemmer helt, og at trommerne rammer lidt skævt... HAHA! Hun??? Jeg troede det var en mandlig lead... Gad vide om de selv har betalt for at stå på den scene eller om der virkelig er nogen, der har booket dem?
andersvestergaard Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 For ikke at tale om sceneshow og bandopstilling... Mon guitarist og bassisten er på vej ud af bandet? De står lidt yderligt - til gengæld oven i hinanden..
Drummer-Skælskør Posted October 2, 2011 Posted October 2, 2011 Jeg synes heller i skulle bruge tiden på at diskutere hvilket band der har formået at lave det mest geniale og indflydelsesrige musik, i stedet for diskutere hvem verdens trommeslager er - vi ved jo alle at Dave Weckl er teknikeren bag trommerne. Personligt synes jeg at Phil Selway fra Radiohead laver nogle geniale og simple ting på trommerne, som er lige til pas og man ikke regner med vil ske.
kristian riege Posted October 2, 2011 Posted October 2, 2011 - vi ved jo alle at Dave Weckl er teknikeren bag trommerne. Det vil jeg ikke give dig ret i !
Louie Posted October 2, 2011 Posted October 2, 2011 Jeg synes heller i skulle bruge tiden på at diskutere hvilket band der har formået at lave det mest geniale og indflydelsesrige musik, i stedet for diskutere hvem verdens trommeslager er - vi ved jo alle at Dave Weckl er teknikeren bag trommerne. Personligt synes jeg at Phil Selway fra Radiohead laver nogle geniale og simple ting på trommerne, som er lige til pas og man ikke regner med vil ske. Ja, det synes jeg, du har ganske ret i! Dog ikke, at Dave Weckl er verdens trommeslager.. Verdens trommeslager er jo meget udefineret, så det kan være mange forskellige typer af slagere med forskellige "kompetencer"
Jamreloppen Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Uhh... Lad mig se. Jimmy Sullivan (The Rev) fra A7X er jo min gud Mike Portnoy er også en dæhlig fætter Ham Dirk fra Soilwork er nok også en af de bedste heavy slagere som har betrådt denne jord:D
jensen Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Phill rudd fra acdc, ikke verdens bedste men har en fed teknik !
bobvox Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 Det må vel næsten være cc hø hø hvis der da er nogen der kender ham
Recommended Posts