Bonham Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Hey guys and girls. Mens jeg surfede lidt rundt, fandt jeg denne, synes jeg selv, fantastisk koncert fra det legendariske Rockpalast: http://www.wdr.de/tv/rockpalast/extra/vide...christensen.jsp Efter min mening er Jesper altså bare kongen. Enjoy. Mvh. Casper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 (edited) Jesper er uden tvivl konge og ligeledes er Tim. Jeg tror jeg er ved at blive gammel før tid eller sådan noget, for jeg kan falde helt i spåner over hans musik. Er vi enige om at Jesper spiller på Slingerland med hvad der ligner gamle A bækkener? Edited January 17, 2010 by Malte Hvid Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Jesper er uden tvivl konge og ligeledes er Tim. Jeg tror jeg er ved at blive gammel før tid eller sådan noget, for jeg kan falde helt i spåner over hans musik. Er vi enige om at Jesper spiller på Slingerland med hvad der ligner gamle A bækkener? De bækkener lyder ihvertfald fantastisk.... mmmmmmh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Han spiller virkelig lækkert! Kan ikke helt finde ud af om jeg bedst kan lide ham eller Olav (Den tidligere slager). Jesper bliver meget robust, og tight må man sgu sige at han er. Nogle gange LIDT for robust synes jeg Men for satan hvor spiller de godt sammen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonham Posted January 17, 2010 Author Share Posted January 17, 2010 Jesper er uden tvivl konge og ligeledes er Tim. Jeg tror jeg er ved at blive gammel før tid eller sådan noget, for jeg kan falde helt i spåner over hans musik. Er vi enige om at Jesper spiller på Slingerland med hvad der ligner gamle A bækkener? Slingerland Chrome over wood (24"/13"/16"/18"), Vintage Zildjian A'ere, og en 70'er Ludwig Supersensitive 14x6,5, som han vist har fået modificeret med et Supraphonic seiding system. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels V(istalite) Sørensen Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 De 2 trommeslagere har meget forskellig attitude, men er begge to vanvittigt fede. Jesper er så mega blues-brothers Men Olaf er virkelig også fantastisk på en scene.. især med sit gamle Ludwig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Præcis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 De bækkener lyder ihvertfald fantastisk.... mmmmmmh Jeg retter lige mig selv: Jesper Lind lyder ihvertfald fantastisk.... mmmmmmh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Jeg retter lige mig selv: Jesper Lind lyder ihvertfald fantastisk.... mmmmmmh Synes også han lyder godt. Specielt hvis man spiller ham godt ude på kanten, koger han godt op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Wind Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Tak for det fede klip, super fedt og meget godt spillet. Jesper var også fed i Kira and the kindred spirits Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Synes også han lyder godt. Specielt hvis man spiller ham godt ude på kanten, koger han godt op Haha, ej men du VED vel godt, hvad jeg mener, ikke?!?! Hele mandens samlede lydmæssige udtryk er så fedt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NavyGator Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Så også en koncert med Tim C på TDC's Vega-player... Det holder bare max!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
drummer'90 Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 ROCK ! Fantastisk! Tak for linket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Fuuuuuck, det er godt. 1000 tak for det link. Rotator er super super fed med den måde den bygger op i starten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannikD Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Jesper og resten af bandet spiller rigtig, rigtig fedt! Jeg kan af en eller anden grund bare stadigvæk bedre lide Olaf og hans spil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Ja, de spiller virkelig fedt allesammen, ingen tvivl om det. Jeg kunne dog bedre lide Jesper Lind sammen med Kira & Co. Har hørt Tim Christensen live en del gange over årene, og både Olaf Olsen og Søren Friis (Dizzy) var federe. Meget federe! Men de havde også den fordel, at det var dem selv der havde komponeret trommerne til de numre, som Jesper nu spiller. Det kunne være spændende at høre en ny Tim C plade med Jesper bag trommerne fra starten af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Ja, de spiller virkelig fedt allesammen, ingen tvivl om det. Jeg kunne dog bedre lide Jesper Lind sammen med Kira & Co. Har hørt Tim Christensen live en del gange over årene, og både Olaf Olsen og Søren Friis (Dizzy) var federe. Meget federe! Men de havde også den fordel, at det var dem selv der havde komponeret trommerne til de numre, som Jesper nu spiller. Det kunne være spændende at høre en ny Tim C plade med Jesper bag trommerne fra starten af. Det var Superior da? Tim indspiller jo selv trommerne på alle pladerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannikD Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Det var Superior da? Tim indspiller jo selv trommerne på alle pladerne. Hvad? Er det Tim der har indspillet trommerne på deres cd'er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Det var Superior da? Tim indspiller jo selv trommerne på alle pladerne. ahhh??.. det gør han nu ikke... så har han da narret mange mennesker ret godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
NavyGator Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Faktisk en fed side... der er mange fede koncerter! Tak for det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Faktisk en fed side... der er mange fede koncerter! Tak for det! ja for faen.. også fra mig.. er jo vokset op med Rockpalatz i 80'erne.. cool! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 ahhh??.. det gør han nu ikke... så har han da narret mange mennesker ret godt Er du sikker? Så er det en and jeg har ladet mig fortælle. Det beklager jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Er du sikker? Så er det en and jeg har ladet mig fortælle. Det beklager jeg. Tim har kun spillet trommer på nogle track på den seneste plade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skumborg Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Tim er begyndt at indspille mere og mere af trommerne selv. Tjek i covernoterne til hans solo-cd'er. På "Secrets on parade" var det mestendels Laust Sonne, der indspillede trommerne (mener at én af sangene var indspillet af en anden, men er for doven til selv at tjekke efter nu). På "Honeyburst" spillede Olaf på halvdelen eller mere af sangene, mens Tim selv spillede på en del og Laust også medvirkede på "Isolation here I come". På Superior spiller Tim på de fleste numre, men mener også at Olaf/Laust var med på et. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Tim er begyndt at indspille mere og mere af trommerne selv. Tjek i covernoterne til hans solo-cd'er. På "Secrets on parade" var det mestendels Laust Sonne, der indspillede trommerne (mener at én af sangene var indspillet af en anden, men er for doven til selv at tjekke efter nu). På "Honeyburst" spillede Olaf på halvdelen eller mere af sangene, mens Tim selv spillede på en del og Laust også medvirkede på "Isolation here I come". På Superior spiller Tim på de fleste numre, men mener også at Olaf/Laust var med på et. Ja, det er vist rigtigt, nu du siger det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts