jacobk Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 argh den holder vidst ikke helt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Friis Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Faktisk synes jeg, at arrangementet er meget fedt! De skulle bare have en anden til at synge Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Hold da op, det er ringe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theged Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 For satan det er skidt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamS Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Det var så også der hvor Kerry's guitar ikke virker Og ja, ikke Araya's bedste vokalpræstation Link to comment Share on other sites More sharing options...
kylling Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Kæft noget pis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Enig! Det er crazy dårligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Pingel Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Hmmm..jeg har altid og vil altid mene at de er så pisse ringe !!! At de er blevet til noget fatter jeg ikk.. Har efterhånden set dem 6-8 gange live og de er latterlige dårlige hver gang... -og bare at de vil udgive/stille op med sådanne en gang latterligt dårligt lort fatter jeg ikk...jeg kunne forstille mig St de kun bliver ved med at lave "musik" da de lige skal tjene de sidste penge til deres pension.. Sorry boys....skulle lige ha lukket lort ud!!. Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Pingel Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Hmmm..jeg har altid og vil altid mene at de er så pisse ringe !!! At de er blevet til noget fatter jeg ikk.. Har efterhånden set dem 6-8 gange live og de er latterlige dårlige hver gang... -og bare at de vil udgive/stille op med sådanne en gang latterligt dårligt lort fatter jeg ikk...jeg kunne forstille mig St de kun bliver ved med at lave "musik" da de lige skal tjene de sidste penge til deres pension.. Sorry boys....skulle lige ha lukket lort ud!!. Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Barto Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Da han begyndte at synge kunne jeg ikke lade vær med at grine! det lyder altså ikke særlig godt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tormentor Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 ååååh nej da.... Har også altid troet at lombardo var fee... think again young fellow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Hans stemme er jo pisse fed til de sange de normalt spiller.. Det der er jo crap. Stadig bedre end originalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Morkel Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 I lol'd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 En skændsel for trash metal genren! Fy for satan en elendig sanger de har! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickle Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Det lyder mest af alt som en flok stive 15-årige, der prøver at spille metal. Fy for satan, siger jeg bare. Hvordan kan man seriøst stille sig og spille sådan en gang lort (undskyld sproget, men kunne ikke finde på noget pænere der kunne beskrive det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 For satan det er dårligt! Det er til at brække sig over.. og den guitarsolo :o. Fy for den lede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobk Posted January 18, 2010 Author Share Posted January 18, 2010 har aldrig brudt mig om dave lombardo.. Han overspiller den jo også sindsygt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solo-Simon Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Ikke deres heldigste sang, men jeg kan sgu godt flytte håret lidt til de fyre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Korgaard Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Meget sjovt klip - forsangeren ligner en der har skidt i bukserne ! OMG, de er ringe! Sådan spillede jeg også metal - da jeg var 6 ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiKL Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 DET ER JO FULDSTÆNDIG LANGT UDE! DET ER HELT UTROLIGT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Enig med alle.. Det her stinker for hårdt. En 3. klasse kunne spille en bedre version af nummeret. De må være på et eller andet, ellers må de skamme sig her fra og til banken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Friis Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Enig med alle.. Det her stinker for hårdt.En 3. klasse kunne spille en bedre version af nummeret. De må være på et eller andet, ellers må de skamme sig her fra og til banken Du er da vist ikke enig med mig så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts