Lp Angled Cajon

kajak

Recommended Posts

http://moderndrums-webshop.dk/product.asp?product=3722

Nu er man jo altid en smule pessimistisk, så den gang jeg ikke havde spillet mere end en gang på tre måneder og det gik af helved til, tænkte jeg at min cajon skulle videre.... Men men men, så er der en kammerat som ringer og spørger om man ikke har lyst til at komme ud og spille nogle gode jobs. Og det har man jo.

Problemet er at de 3-4 timer lange sessions kan godt give lidt nas i ryggen. Specielt fordi jeg desværre ikke rigtigt er udstyret med lange abe arme til at nå ned og får ordentlig fat i bassen?

Nogen der ved om denne cajon måske vil hjælpe mig?

Nogen der har hørt/prøvet den?

Er det bare mig der er retarderet?

nu er det ikke fordi at jeg har nogen anelse om hvad sådan en kasse indeholder.

men, hvis den er tom kan du vel bare skære din egen i rette vinkel og så skrue forpladen på igen og wupti så er den i vinkel :doo:

Eller ??

Det er ikke rigtigt en mulighed, da der er der er seiding i toppen. Den er også skruet på i toppen og limet i bunden.

nu er det ikke fordi at jeg har nogen anelse om hvad sådan en kasse indeholder.

men, hvis den er tom kan du vel bare skære din egen i rette vinkel og så skrue forpladen på igen og wupti så er den i vinkel :)

Eller ??

Forestil dig en rektangel, hvad er længst: den længste side eller diagonalen? Pladen er ikke lang nok når du pludselig ændrer vinklen.