Mr. Moth Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 (edited) Jeg bruger Chrome som browser da jeg syntes den er klart bedre end Explorer. For et par dage siden begynder TS at opfører sig underligt. Linkene foroven fungerer ikke. Istedet kommer der en masse linier med et ord i hvert. Så ca 200 linier nede kommer siden til syne. Er der også andre bruger der benytter Chrome der oplever dette? PS. TS fungerer fint i Explorer. Edited January 29, 2010 by Hr. Moth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Buck Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 jeg har oplevet det samme i chrome da jeg en kort overgang brugte den.. skal dog ikk kunne sige noget om hvorfor den gør det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doemgaard Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 (edited) Yes. Jeg har samme problem. det er ret irriterende :/ Aner ikke hvad der er galt, det er tilsyneladende kun i chrome den er gal. Edited January 29, 2010 by Doemgaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Chrome OG Safari på iPhone. Jeg har ikke været i stand til at finde ud af hvad der går galt, og det undrer mig at det ikke virker, nå nu det fungerer perfekt på Safari og Firefox på Mac, og øvrige browsere på PC… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Har brugt Chrome i 3 måneder, og har ikke været ude for problemet du påpeger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik W Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Prøvede det samme, da jeg skiftede til Chrome - Skiftede selvfølgelig tilbage til Safari igen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LA.Drum Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Undeligt, Chrome virker helt fint på min computer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan N Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 - Bruger også Chrome some standard browser, og jeg har ikke problemet. Har du prøvet at hente en ny version af Chrome? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Nu prøvede jeg i Chrome (chromium) og det eneste problem jeg oplever er menuen. Den vil chrome simpelthen ikke lege med:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Det er først lige kommet hos mig i dag. Ellers har det været fint indtil nu. Øv, bøv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Prøvede det samme, da jeg skiftede til Chrome - Skiftede selvfølgelig tilbage til Safari igen!!! Safari rocks!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ceh Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Mit problem opstod også først i går eftermiddags. Indtil da havde jeg ingen problemer med Chrome. Sært. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted January 30, 2010 Author Share Posted January 30, 2010 Mit problem opstod også først i går eftermiddags. Indtil da havde jeg ingen problemer med Chrome. Sært. Yep.. Det var også det er skete for mig. Tænker at der måske ved opdateringen af ny reklamer eller andet på TS er opstådet en fejl. Måske har man glemt at lukke noget i kodningen. Det er lidt forskel på hvordan de forskellige browser læser html koder, så det påvirker måske ikke Explorer, safari eller firefox. Måske er der nogle af jer der er kodnings "nørder" og kan ser kildekoden efter i sømmene? Ellers er der jo eksperten.dk. De plejer at kunne den slags ting. Er der nogle der ved hvem på forummet der er admin? Ellers vil jeg bare smider en mail under kontakt. Det ville være godt hvis der blev rettet. Jeg har prøvet mange andre browser, men er faldet for Chrome, så det ville være noget møg at skulle åbne TS i andre browser. PS jeg har ikke oplevet denne "sygdom" på andre sider. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Jada - det er Gunse! Og jeg vil væde på at det er javascript i menuen Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexP Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 jeg bruger også Chrome, og det samme sker for mig.. Og jep, det er først sket i dag.. Tænkte bare det kun var mig, da jeg ikke rigtigt så andre herinde med problemet (havde åbenbart overset denne her tråd).. At det så kun sker i Chrome forklarer jo en del.. Underligt.. TS er ikke blevet updatet eller noget? For jep, mon ikke menuerne er i Javascript, og det så får Chrome til at fejlfortolke svineriet . Træls, håber på et eller andet fix inden længe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted January 30, 2010 Author Share Posted January 30, 2010 Så har jeg prøvet at geninstallerer java, men det hjælper ikke... SUK. Java skriver at de officielt ikke understøtter Chrome browseren. Har installeret Firefox og prøver at lære det at kende. Nægter simpelthen at bruge Explorer og Safari brød jeg mig ikke om. Det kan måske være at Firefox bliver min favorit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikreen Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Opera..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Jeg brugte chrome for et års tid siden, og samme problem opstod den gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Jamen JAVA har intet med problemet at gøre??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexP Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Så har jeg prøvet at geninstallerer java, men det hjælper ikke... SUK. Java skriver at de officielt ikke understøtter Chrome browseren. Har installeret Firefox og prøver at lære det at kende. Nægter simpelthen at bruge Explorer og Safari brød jeg mig ikke om. Det kan måske være at Firefox bliver min favorit. Opdatering af Java ville aldrig hjælpe, da Javascript og Java overhovedet ingen forbindelse har - udover navnet ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Nu har IP Board jo heller ikke ry for at være skrevet 100% til standarden når vi snakker html/css (har jeg hørt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Due-Drummer Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Har kun to ord: Mozilla Firefox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts