Achermann Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Fik næsten et chok, da jeg læste dette - og så endda med David Paich OG Steve Porcaro: Toto genopstår Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Med alt respekt. Hvor jeg glæder mig til den her bølge hvor samtlige bands i hele verden hele tiden genopstår er ovre... Der er satme finanskrise må man sige... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted February 24, 2010 Author Share Posted February 24, 2010 Med alt respekt. Hvor jeg glæder mig til den her bølge hvor samtlige bands i hele verden hele tiden genopstår er ovre... Der er satme finanskrise må man sige... Jeg vil gerne give dig ret - i dette tilfælde er jeg dog glad for at få muligheden for endnu engang at opleve dem.. Men det er da tankevækkende generelt, at så mange bands genopstår.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT. SSSSSHHHHHHIIIT. 100.000.000.000 gange tak for oplysningen... det er mit aller største idol. TOTO og selvfølgelig skal jeg ind og se dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 FUCK hvor er jeg glad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 For satan det er fedt!!! Har ikke set dem siden Rock under broen for mange år siden! Er storfan af dem, og synes Simon Phillips er en fantastisk trommeslager. (Og nej, gider ikke gå ind i en diskussion om hvem der bedst eller mest TOTO ham eller Jeff. Hver ting til sin tid!) Men jeg kan ikke finde andre oplysninger, end at det er med Steve Lukather, David Paich og Steve Porcaro. Gad godt vide om Mike Porcaro og Simon Phillips er med, og om de har Bobby Kimball på vocal. Nogen der ved noget, eller kan finde ud af noget? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Det ser ud som om vi skal tage et KBH-raid igen, Mathias.... Samme sted.. Dog har jeg ferie, så der skulle være basis for en øl eller to denne gang.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahlgreen Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Det er sku sjovt som det kan gøres til noget helt vildt at de bliver gendannet !! ikke at det ikke er fedt at de er tilbage for toto har været et af mine Absolut favorit band og skal da også se dem hvis de kommer omkring jylland på et tidspunkt men det lydder næsten som om bandet har været væk i 20 år også har fundet sammen igen!! det sku ikke engang 2 år siden det blev bekendt at de stoppede, Bl.a i Gaffa den 10-06 -08 se link http://gaffa.dk/nyhed/13788, så man kan vel engeligt bare sige at de ikke har været på turne i næsten 2. ÅR og er klar igen men nu sælger de sikkert mange billetter , vi skal jo se dem inden de igen går i opløsning igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Line-up er: Luke, Phillips, Paich, Steve Porcaro, David Hungate (!!!!) og Joe Williams.. Det tegner godt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 HVOR ER DET SINDSSYGT. Jeg skal så meget til den koncert. Hungate og Joseph Williams! Der er kun to måder de kunne lave et federe line up efter min mening. Det var, hvis de kunne få Fergie Frederiksen med som sanger og måske få Jeff til at dukke op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Line-up er: Luke, Phillips, Paich, Steve Porcaro, David Hungate (!!!!) og Joe Williams.. Det tegner godt!! SHIT det tegner godt! Hvor har du oplysningerne om besætningen fra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kylling Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Line-up er: Luke, Phillips, Paich, Steve Porcaro, David Hungate (!!!!) og Joe Williams.. Det tegner godt!! DAMN en line up! Det gad jeg sgu godt se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 SHIT det tegner godt! Hvor har du oplysningerne om besætningen fra? Har mine kontakter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted February 26, 2010 Author Share Posted February 26, 2010 Det ser ud som om vi skal tage et KBH-raid igen, Mathias.... Samme sted.. Dog har jeg ferie, så der skulle være basis for en øl eller to denne gang.. Nu har jeg i hvert fald købt billet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Nu har jeg i hvert fald købt billet Samme her Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzesinskibabs Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Med alt respekt. Hvor jeg glæder mig til den her bølge hvor samtlige bands i hele verden hele tiden genopstår er ovre... Der er satme finanskrise må man sige... jeg er sgu glad for den "bølge" så kan man jo høre fx. dizzy miss lizzy igen! Jeg synes det er GULD! hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Så er billeterne bestildt. Og jeg er så glad for det. Jeg troede ikke jeg skulle se dem igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Line-up er: Luke, Phillips, Paich, Steve Porcaro, David Hungate (!!!!) og Joe Williams.. Det tegner godt!! Er bobby ikke med ? han er da også en del af toto synes jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Hehe Kristian... Der er så mange, der er en del af Toto. Bobby har været med de seneste par år, men er altså ikke med denne gang. Vi må bare håbe at Joe kan klare det. Er dog fuld af fortrøstning.. Det kunne ellers være fedt hvis de fik Fergie med igen. Men han er jo heller ikke nogen "ung" gut længere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Hehe Kristian... Der er så mange, der er en del af Toto. Bobby har været med de seneste par år, men er altså ikke med denne gang. Vi må bare håbe at Joe kan klare det. Er dog fuld af fortrøstning.. Det kunne ellers være fedt hvis de fik Fergie med igen. Men han er jo heller ikke nogen "ung" gut længere. jeg ville bare være glad hvis Bobby var med. Jeg er selfølgelig glad for at de kommer. Jeg vil bare være gladere hvis Bobby var med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Hvem er David Hungate. Ham har jeg ikke hørt om ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Det er ret tydeligt at du ikke er så velbevandret i din Totohistorie. David Hungate er deres oprindelige bassist, som medvirkede på de første fire plader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Det er ret tydeligt at du ikke er så velbevandret i din Totohistorie. David Hungate er deres oprindelige bassist, som medvirkede på de første fire plader. Men Mike P. er nu min favorit Toto bassist.. og i det hele taget en fantastisk rock bassist.. damn han er tight. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 (edited) Jeg har nu fået at vide at 1) Det bliver Luke, Paich, Phillips, Joseph Williams, Steve Porcaro og Nathan East der tager på tur og 2) De gør det fordi, at Mike Porcaro har den uhyggelig og dødelige sygdom ALS og de derved vil rejse penge til hans behandling. Det er så trist. De fleste med ALS overlever ikke tre år fra sygdommen er konstateeret. Edited February 26, 2010 by rene.eriksen Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Jeg har nu fået at vide at 1) Det bliver Luke, Paich, Phillips, Joseph Williams, Steve Porcaro og Nathan East der tager på tur og 2) De gør det fordi, at Mike Porcaro har den uhyggelig og dødelige sygdom ALS og de derved vil rejse penge til hans behandling. Det er så trist. De fleste med ALS overlever ikke tre år fra sygdommen er konstateeret. aj for fanden.. seriøst???.. de Porcaro drenge er sgu da uheldige.. fuck mand... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts