El-Barto Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 Der har været nogle stykker herinde, som har været noget skeptiske. de mente ikke jeg kunne komme op over 750 fordi jeg er 13 år gammel. Men her er så en video, der er kun single strokes!. og jeg får 803 slag på et minut. der er sikkert nogle stykker som er meget hurtigere (;. så det kunne være fedt hvis i også linker til et par videoer! nu håber jeg ikke der er mere tvivl. - Bertil
Frej Damm Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 Jeg ærger mig super meget over dit indlæg, og det er ikke dit hurtige trommespil - men det faktum at du opretter indlægget der afslører din unge alder.
drummer'90 Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 Det er da fair nok at "El-Barto" føler sig lidt trådt på når folk ikke tror på hvad han siger, og derfor opretter en tråd. Desuden er det vel ikke lavet uopfordret, men bl.a. på grund af "lars_ulrich", går jeg ud fra (jf. dette citat): Okay, syntes det er dejligt at du tror på dig selv. Vi havde for et par år siden en gut herinde som hed trommelumsen, og han spillede nogle stick tricks og andet lir. Det troede vi ikke på, så lavede han det en gang til hvor han snakkede hen over. Det kunne bare vildt fedt hvis du kunne lave noget der ligner det, for jeg helt vild gerne se om du kan lave 1140 slag på ét minut. For 19 * 60= 1140 slag. Det er nemlig 139 slag mere end ham der vandt. Jeg er bare lidt mistroisk på at du kan lave så mange slag på ét minut. Men hvis du kan, så vil du få mega respekt herinde, ligesom trommelumsen gjorde. Fra denne tråd
lars_ulrich Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 Og jeg må bøje mig, og sige: GODT SPILLET!! -Kent
Andreas Friis Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 Jeg ærger mig super meget over dit indlæg, og det er ikke dit hurtige trommespil - men det faktum at du opretter indlægget der afslører din unge alder. +1 Men super fedt hvis det virkelig er dig der trommer
El-Barto Posted March 3, 2010 Author Posted March 3, 2010 Jeg ærger mig super meget over dit indlæg, og det er ikke dit hurtige trommespil - men det faktum at du opretter indlægget der afslører din unge alder. hvorfor ærger du dig over det?.
El-Barto Posted March 3, 2010 Author Posted March 3, 2010 +1 Men super fedt hvis det virkelig er dig der trommer Det er 100 % mig der sidder og hamrer løs på drum o meter!.
El-Barto Posted March 3, 2010 Author Posted March 3, 2010 Og jeg må bøje mig, og sige: GODT SPILLET!! -Kent Tak da . - men jeg kan godt forstå at du var lidt skeptisk. man skal squ ikke tro på hvad som helst!
Gunnar Kristiansen Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Stop lige med den "pillen ned" venner. (2 indlæg hermed slettet)
René Eriksen Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Stop lige med den "pillen ned" venner. (2 indlæg hermed slettet) Tak Gunnar. Jeg ærgrede mig virkelig da jeg så dem i går.
El-Barto Posted March 3, 2010 Author Posted March 3, 2010 jeg har jo ikke lavet det her indlæg, og filmet den video for at vise at jeg er bedre end nogle. for der er MANGE herinde, der garanteret kan tage mange flere slag på et minut end mig. jeg ville bare vise at jeg kunne tage over de 750 slag....
Tore Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Stop den mistillid venner.. Selv hvis videoen ikke var af ham selv, så skader det vel ikke jer... Godt slået bertil, respekt!
NavyGator Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Misundelse er en grim ting... Godt spillet! Mike Mangini Jr.!
El-Barto Posted March 3, 2010 Author Posted March 3, 2010 Stop den mistillid venner.. Selv hvis videoen ikke var af ham selv, så skader det vel ikke jer... Godt slået bertil, respekt! Mange tak! (;. det er squ dejligt at hører, at der er nogle som bakker en op!
El-Barto Posted March 3, 2010 Author Posted March 3, 2010 Misundelse er en grim ting... Godt spillet! Mike Mangini Jr.! Mange tak (;. - en dag skal de 1200 - 1300 hundrede slag nok komme . man siger jo at øvelse gør mester. så jeg skal vel bare til at igang.
Alex Buck Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 en undskyldning må nok være på sin plads.. jeg skrev igår noget i stil med at " der fik du vist bevist at du er den bedste trommeslager" jeg undskylder hermed for den negative kommentar.. Rock 'N' Roll, og god vind! - Alex
Andreas Friis Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 Jeg synes stadig det er cool nok, hvis det er dig (; men at oprette en tråd synes jeg nu stadig er underligt. Også selvom det måske kan defineres som enten pillen ned eller misundelse. Jeg synes bare du skulle have sendt linket til Kent
El-Barto Posted March 4, 2010 Author Posted March 4, 2010 Jeg synes stadig det er cool nok, hvis det er dig (; men at oprette en tråd synes jeg nu stadig er underligt. Også selvom det måske kan defineres som enten pillen ned eller misundelse. Jeg synes bare du skulle have sendt linket til Kent Jeg ville jo bare gerne have at alle kunne se det, så jeg kunne få nogle kommentarer til det. og det har jeg da sandelig også fået .
Nikolaj Stefan Larsen Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Jeg vil sige at du har en ting som mange andre på din alder ikke har og det er talent.... Normalt hedder det sig at en 13 årige ikke kan slå mere end 700 - 750 enkelt slag i minuttet, men det beviser du at det kan nogle.... og det er dem der tror på sig selv og ikke giver op.... Det er sejt gået, du har min respekt.....
El-Barto Posted April 16, 2010 Author Posted April 16, 2010 Jeg vil sige at du har en ting som mange andre på din alder ikke har og det er talent.... Normalt hedder det sig at en 13 årige ikke kan slå mere end 700 - 750 enkelt slag i minuttet, men det beviser du at det kan nogle.... og det er dem der tror på sig selv og ikke giver op.... Det er sejt gået, du har min respekt..... Mange tak!. sådan noget bliver man godt nok glad for at hører!. det er fedt, at der er nogle som bakker op om en!
Emil Naumann Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Tror måske jeg ville kunne få 200 max :S 200 max? Det er jo kun det er jo langsommere end 8.'dels noder i tempo 120
Recommended Posts