Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fino fino. Du har udholdenheden - ret hardcore når du er så ung! Så er det bare igang med at få det omsat til musik. Du er kommet rigtig godt fra start, men husk nu på at teknik kun er et værktøj. Det skærer ihvertfald lidt i mine øjne at læse at du nu går efter 12-1300. Jeg vil meget hellere høre dig spille fede, groovy beats og skabe fed musik end høre dig spille 1300 slag på et minut.

Posted

Man kunne jo faktisk gå så langt som at sige, at det er 8. dels noder i tempo 100.. Eller 16. dele i tempo 50 :s

Mon ikke det var en mild underdrivelse?

200 max?

Det er jo kun det er jo langsommere end 8.'dels noder i tempo 120

Posted

lyder som om nogle folk er misundelige herinde :-)?

kan kun sige at jeg er ligeglad om du kan lave 750 slag i min, eller 4000.. Er godt ligeglad om nogle kan det.. Men siden så mange herinde hakker dig ned må det være ret vildt.

så cool nok, God vind fremover :doo:!

Posted
200 max?

Det er jo kun det er jo langsommere end 8.'dels noder i tempo 120

Aha! Så tror jeg godt vi kan komme en del længere op xD Giv mig den øveplade!!!

• 2 weeks later...
Posted

Det satme vildt af en 13-årig det der!

Mega flot mester!

Jeg kan ligeså tydeligt huske da jeg øvede mig op mod de 800bpm. der var jeg 17, og havde spillet trommer i et par år.Jeg øvede dog med metronom idet jeg ikke ejer et drum'o'meter. men 800 er den sidste rigtige grænse inden 1000 hvis du spørger mig. at spille 16. dele i tempo 200 er bare en milestone!

Jeg har øvet lidt videre og bruger de hurtige slag i blastbeats og grind, men hvad vil du bruge evnerne til? (spiller du smadder eller hvordan?)

Anyway - Det er fee då!

• 1 month later...
Posted
Fino fino. Du har udholdenheden - ret hardcore når du er så ung! Så er det bare igang med at få det omsat til musik. Du er kommet rigtig godt fra start, men husk nu på at teknik kun er et værktøj. Det skærer ihvertfald lidt i mine øjne at læse at du nu går efter 12-1300. Jeg vil meget hellere høre dig spille fede, groovy beats og skabe fed musik end høre dig spille 1300 slag på et minut.

Jeg kan love dig for aqt jeg kan spille fede beats!. - jeg ligger snart en video ind af det, med god lyd. - drum o meter øver jeg mig ikke særlig meget på, men det giver god styrke, når jeg skal spille vildt og hurtigt musik..

Posted
Det satme vildt af en 13-årig det der!

Mega flot mester!

Jeg kan ligeså tydeligt huske da jeg øvede mig op mod de 800bpm. der var jeg 17, og havde spillet trommer i et par år.Jeg øvede dog med metronom idet jeg ikke ejer et drum'o'meter. men 800 er den sidste rigtige grænse inden 1000 hvis du spørger mig. at spille 16. dele i tempo 200 er bare en milestone!

Jeg har øvet lidt videre og bruger de hurtige slag i blastbeats og grind, men hvad vil du bruge evnerne til? (spiller du smadder eller hvordan?)

Anyway - Det er fee då!

mange tak for rosen :tu:. - jeg spiller lidt vild musik engang imellem, men spiller mest funk og jazz, og almindelig rock, da det er det de andre i den talentklasse jeg går i er til.. men derhjemme, og når der bliver et job, med den slags musik, så for den da ikke for lidt :) !! - Og det skal lige siges til alle, at jeg ikke kun kan spille på en skide øveplade. det er slet ikke mig :)!. - men jeg vil som sagt snart ligge en video ud hvor jeg spiller en solo på sættet, eller noget!.

Posted
lyder som om nogle folk er misundelige herinde :)?

kan kun sige at jeg er ligeglad om du kan lave 750 slag i min, eller 4000.. Er godt ligeglad om nogle kan det.. Men siden så mange herinde hakker dig ned må det være ret vildt.

så cool nok, God vind fremover :tu:!

Kan godt forstå du syntes det er lidt latterligt :). - for det har sku ikke så meget med trommesæt at gøre. men ved at kunne spille hurtigt, får man så meget lettere ved det hele.