Louie Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Metalworks er efter min mening den bedste økonomi-tromme man kan få! selvfølgelig ikke i klasse med Supra... Ja, hardwaren holder satme og kedlen er sgu lækker nok og så koster den som du siger sgu ikke specielt meget..! Med gode skind, seiding osv. er den stort set topklasse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Due-Drummer Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Ja, hva størrelse er det? 13"/14"? og dybde? har selv en 13x6,5 og den er ret voldsom og så slap jeg kun 1299 for den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Ja, hva størrelse er det? 13"/14"? og dybde? har selv en 13x6,5 og den er ret voldsom og så slap jeg kun 1299 for den! Også en 13x6,5... Er helt vildt med 13" snares..! De lyder i mine ører bare federe end 14"'ere Link to comment Share on other sites More sharing options...
ja-men-det Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Satan da. Tight spillet, du har rigtig god sans for tempoet! "Louie(s) Louie(s), play us a song" som Teitur ville have sunget. MVH Mads B. Johansen Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tormentor Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 WTF.... Det satme lækker det der då! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jesperrau Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 (edited) man burde jo skrive "Fandens at sådan en lille snothvalp skal give sig i kast med Winnie og så slippe godt af sted med det" men det skulle kun være for at pleje sit eget dobbelt så gamle ego. Så man må vel hellere bide i det sure æble og så indrømme, at det faktisk er ret godt spillet, med stor respekt for orginalerne. Dog skal der lige være lidt peditessekritik: Det lyder en my stresset på alle numrene, især "overgir mig langsomt" skal ligge mere tilbagelænet. Hvis du stadig har "master" liggende så prøv at flytte hele trommesporet en millimy til højre i forhold til sangsporet og hør så forskellen. Lækker indspilning, kom endelig med mere. [rau] Edited March 9, 2010 by jesperrau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted March 9, 2010 Author Share Posted March 9, 2010 man burde jo skrive "Fandens at sådan en lille snothvalp skal give sig i kast med Winnie og så slippe godt af sted med det" men det skulle kun være for at pleje sit eget dobbelt så gamle ego. Så man må vel hellere bide i det sure æble og så indrømme, at det faktisk er ret godt spillet, med stor respekt for orginalerne. Dog skal der lige være lidt peditessekritik: Det lyder en my stresset på alle numrene, især "overgir mig langsomt" skal ligge mere tilbagelænet. Hvis du stadig har "master" liggende så prøv at flytte hele trommesporet en millimy til højre i forhold til sangsporet og hør så forskellen. Lækker indspilning, kom endelig med mere. [rau] Hey! Tak for din kommentar.! Ja, du har ret med stresset der... Synes også selv at Overgir mig Langsomt skulle ha' lagt lidt mere tilbage på beatet, dog kunne jeg slet ikke høre mig selv da jeg spillede pg.a. musikken var alt for høj.. Troede ikke det var noget problem men det var det sgu Men tak for din kommentar, skal prøve at kigge på det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Du gør det rigtig godt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korsgaard Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Seven Days - SMUKT, intet mindre!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted March 9, 2010 Author Share Posted March 9, 2010 Du gør det rigtig godt! Tak..! Seven Days - SMUKT, intet mindre!!!!!!!! Tak, ja Seven Days er et kanon fedt nummer..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsk Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Hej Louie. Godt spillet, specielt taget din alder i betragtning. Der er nu en ting, og det er at det kan nogle gange være svært når folk spiller til musik, at skille trommeslageren der cover og den rigtige trommeslagere fra hinanden, hvilket gør at man kan "gemme sig" lidt bag ved alt det er sker i forvejen så fejlene ikke så godt høres. Men ellers lyder det godt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilsø Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Du groover knægt. Pragtfuldt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Jeg skal faktisk spille Taxa på mit gymnasium på torsdag, det er første gang jeg skal spille trommer "live" Det ville egentlig være fedt hvis jeg kunne høre hvordan du bærer dig ad, men jeg kan ikke få din video til at virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Jeg skal faktisk spille Taxa på mit gymnasium på torsdag, det er første gang jeg skal spille trommer "live" Det ville egentlig være fedt hvis jeg kunne høre hvordan du bærer dig ad, men jeg kan ikke få din video til at virke. Det er ikke videoer, men lydfiler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Det er ikke videoer, men lydfiler. Jeg fandt dem nu. Du kunne have skrevet hvor de lå i stedet for at rette, det er jo svært at vide når man ikke har åbnet dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Du spiller meget "Let" og groovy synes jeg. Hvis det kan lade sig gøre vil jeg få den optaget på torsdag, så skal du høre en noget tungere version af nummeret;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Jeg fandt dem nu. Du kunne have skrevet hvor de lå i stedet for at rette, det er jo svært at vide når man ikke har åbnet dem. Hov-hov. Godt ord igen. Hvor skulle jeg vide fra, at du end ikke havde fundet dem tre indlæg nede fra det første? Det kunne jo være, at du bare troede, at din afspiller ikke viste videodelen, men kun spillede lyden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Hov-hov. Godt ord igen. Hvor skulle jeg vide fra, at du end ikke havde fundet dem tre indlæg nede fra det første? Det kunne jo være, at du bare troede, at din afspiller ikke viste videodelen, men kun spillede lyden. Godt ord igen;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BendixBoogie Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Det lyder rigtigt godt! Det kunne være fedt at høre dig spille til et track uden trommer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasselhoff Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Rigtig godt spillet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Det lyder rigtigt godt! Det kunne være fedt at høre dig spille til et track uden trommer! Har en version af Yesterday, hvor jeg har indspillet det hele bortset fra bassen... Jeg skal lige finde ud af at uploade den helt rigtigt... Så får du den! Rigtig godt spillet! Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 Imponerende spillet Louie! Super godt gået Synes at hi-hatten er for diskant i dit mix, men ellers kan jeg meget godt lide den lyd du har lavet. - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christopher Vejlager Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Hvordan går det med at lave nye covers, Louie? Det kunne være sjovt at høre, om du stadig spiller fedt jo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted February 13, 2011 Author Share Posted February 13, 2011 Hvordan går det med at lave nye covers, Louie? Det kunne være sjovt at høre, om du stadig spiller fedt jo... Jamen, jeg er jo blevet gymnasieelev i nørdeklassen og der har man travlt så har ikke haft forfærdelig meget tid til indspilning på det sidste Sidste indspilning blev til noget klaver, som en af 3 g'erne fra musikklassen skulle bruge.. Noget jeg spillede til en musical på gymnasiet Den kan I da lige få.. Der er dog ingen vokal eller andet end klaver My Immortal Men jeg kan måske nok få tid til at indspille lidt her i ferien! Så kan i også høre lidt, hvordan jeg spiller i dag.. Om det er fedt eller ej, kan i jo så selv vurdere Over and out! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Er det stadig Lisbeth og Lars der er musiklærere på OG? Og står der stadig et hvidt Pearl Eksport i musiklokalet, og et røvlækkert Rogers i kælderen som er "for gammelt" til at blive brugt:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts