Tore Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Hej Vi skal på frederiksværk gymnasium, hvor jeg går i 2.g holde "Stjerne for en aften" konkurrence den 23/4, hvor jeg er i bándet på guitar. Jeg stiller mit trommesæt til rådighed, det stortromme, 1 hængetam, 2 gulvtammer, snare, hihat og bækkener. Er der en der ligger inde med et sæt mikrofoner til dette sæt, som har mulighed for at leje os dem til denne aften, for et "symbolsk" beløb på et par hundrede kroner.? Mvh Tore Link to comment Share on other sites More sharing options...
schimmell Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Hej jeg kan leje jer et sæt Audix DP-Elite 8 til 250,- for et døgn. Mvh Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 Super fedt! Er der holdere til reifer, ledninger og det hele med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
schimmell Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Jep det kan vi godt aftale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trommenils Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Hej Robert. Faldt lige over denne tråd. Er der mulighed for at du vil udleje trommemikrofonerne igen? jeg står og mangler et sæt d. 29. juni. Mvh. Nils Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts