Gretsch New Classic


Recommended Posts

hej

 

jeg har lige brugt alle mine konfirmations penge (konfirmationen var i går) på et GRETSCH NEW CLASSIC vintage glass og jeg er mega glad for det det er så flot og lækkert og det lydder som en drøm og endnu bedre med dæmperringe på der kommer billeder så snart som muligt

 

er der andre der har haft gode oplevelser med new classic serien :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Først så et tillykke med verificeringen af din kristne overbevisning :), og din nye investering, men du skal bare hurtigst mulig skaffe billeder af dine nye religion,... alt andet er tarveligt!!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
  • 3 uger senere...
Hvad måtte du smide for sådan et sæt, og hvilke størrelser fik du med?

 

Står selv og overvejer et køb af et :tu:

 

det er stod i lang tid i aage odense til 15.500 men efter det ikke kunne blive solgt blev det sat ned i 11.000 og så var jeg jo glad det sæt havde jeg stået og savlet over i lang tid men endelig havde jeg råd så det købte jeg

 

10, 12, 14, 20, og så købte jeg en lilletromme herinde brugt en pearl mirror steel drum 14

 

undskyld jeg ikke har sat billeder op endnu skønt min unge alder er jeg et travlt menneske men jeg skal nok gøre det men ellers kan i bare gå ind på aage det er der stadig det hedder (GRETSCH NEW CLASSIC VINTEGE GLASS) og det er super flot og det lydder som en drøm en rigtig gretsch lyd :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Du kan vælge at bruge en ekstern host, hvilket vil sige en anden side en trommeslageren.dk, til at lagre selve dine billeder. Siden kopierer du adressen til billedet og lægger op her. Det kunne se ud som følger:

 

Først finder du de billeder du gerne vil vise os (edit: på fx. din photobucket side). Du højreklikker så på et billede og vælger "kopier billedadresse". Den adresse sætter du så ind i den lille boks der dukker op når du trykker på denne knap: rte-image-button.png

 

Og sådan gør du bare med alle de billeder du har lyst til at vise os. Du kan også bare sætte en normal link ind.

Redigeret af Mr. Morkel
Link til kommentar
Del på andre sites

... yeps ... :tu:

 

.. tip: hvis du så barer kopierer den linje inde på photobucket der hedder "Direct link" og klikker på den knap herinde på TS der hedder " Indsæt billed" ... ser det således ud ...

DSCF8623.jpg

 

... men den måde du gør det på er også oki doki ... frit slauw på dansegulvet ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

... og hvis man så klikker på billedet i min sidste post ... så bliver det forstørret ... og når det forstørres kan man se at frontskindet er lavet af alternative materialer ;) ... det ser ellers godt ud på de små billeder .... :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu