Hamselv Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Nyt nummer under opsejling. Vi indspillede trommerne i sidste uge. Hvad synes i? : Elf T2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
difquin Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Det lader ikke til filen virker. Kan du lægge den et andet sted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Morkel Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Filen virker fint - du skal bare trykke hent på en lille knap til venstre under filnavnet Det lader ikke til filen virker. Kan du lægge den et andet sted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted June 22, 2010 Author Share Posted June 22, 2010 Linket virker Hvad synes i om trommespillet? Vil også gerne have gode ideer til mix. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 jeg er ikke glad for Funk, men det er jo underordnet. Stykket ved 1.17 er møg fedt, mindede mig om Cynic. Fint spillet. Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted June 22, 2010 Author Share Posted June 22, 2010 jeg er ikke glad for Funk, men det er jo underordnet. Stykket ved 1.17 er møg fedt, mindede mig om Cynic. Fint spillet. Nimbas Tror også det bliver rigtig godt med nogle sax og guitar harmonier på det stykke. Funk..ja det er det vel, men når der nu kommer en masse skæve jazz-akkorder på, så hjælper det måske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted June 22, 2010 Author Share Posted June 22, 2010 jeg er ikke glad for Funk, men det er jo underordnet. Stykket ved 1.17 er møg fedt, mindede mig om Cynic. Fint spillet. Nimbas Kendte ikke Cynic. De er da rigtig fede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Kaae Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 (edited) Der hvor nummeret går i 7, synes jeg det vil klæde musikken, hvis du markerer 4.delene på hihat, således hihatten hver anden gang bliver til off beat - nøjagtig som du gør i outroen på klokken. Det giver imo et mere "blødt" groove i stedet for fornemmelsen af markeringen af at "lande" på "1" ellers lyder det fint Edited June 24, 2010 by Anders Baarts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Der hvor nummeret går i 7, synes jeg det vil klæde musikken, hvis du markerer 4.delene på hihat, således hihatten hver anden gang bliver til off beat - nøjagtig som du gør i outroen på klokken. Det giver imo et mere "blødt" groove i stedet for fornemmelsen af markeringen af at "lande" på "1" ellers lyder det fint Det lyder som en god ide. Prøver det lige af næste gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts