Tama Starphonic Snare

Claus

Recommended Posts

Så har postbuddet været forbi med en pakke til mig indeholdende min nye konge-snare:

Tama Starphonic, 14*6"´med 1 mm stål kedel og en masse nye raffinementer.

Den er kun produceret i 60 eksemplarer, og da ingen danske trommeforretninger tilsyneladende

kan tilbyde denne model, måtte den så hjem fra det store udland!

Gider I se billeder, eller er det ligemeget - en lilletromme er vel en lilletromme..? ;-)

Mange hilsner

Claus

Tama er barslet med nogle nye lækkerier, bl.a. et nyt lug system, så reiferne ikke længere har huller - lugs løsnes og trækkes tilbage så refifen frigøre - hopla, skindet kan skiftes på ganske kort tid. Ingen bydende nødvendig feature for en amatør som mig, men ingeniøren i mig synes nu ganske godt om det...

Hvis I forstår tysk, så prøv at se videos på flg. links:

Starphonic Steel

Starphonic serien generelt

Lidt flere billeder:

Tillykke med trommen, Claus !

Det er en meget vellydende sag du dér har anskaffet dig - vi købte af samme årsag én hjem da vi var på Frankfurt i foråret ;-)

Selve kedlen er stort set identisk med Warlord´s Spartan, men pakket ind i et design der ikke på samme måde deler vandene (bl.a. derfor den i første omgang blev udviklet) og med Tama´s nyudviklede hardware - en klasse tromme kort sagt!

Vh.

Søren - Drum City

Tak for de positive kommentarer!

Til Søren: Har I solgt jeres eksemplar, eller gemmer I den ude bagved til jer selv, for jeg

kiggede bl.a. på jeres web-site uden at kunne finde én, før jeg købte udenbys.

Mange hilsner

Claus

Hey igen Claus

Nej, trommen er ikke gemt af vejen, men står på hylden parat til test med de andre Warlord´s.

Dog er den endnu ikke kommet på hjemmesiden (hvis "vi" selv ville ha´ et eksemplar havde vi bestilt to styk ;o) )

Tak for de positive kommentarer!

Til Søren: Har I solgt jeres eksemplar, eller gemmer I den ude bagved til jer selv, for jeg

kiggede bl.a. på jeres web-site uden at kunne finde én, før jeg købte udenbys.

Mange hilsner

Claus