Jeg Skal Have Ny Stiktaske

René Eriksen

Recommended Posts

Ja, jeg havde jo oversvømmelse i min kælder for et par uger siden og en af de ting, der er gået til, er min stiktaske med indhold.

Nu skal jeg jo så have en ny, men den jeg havde var en noname, som jeg ikke tror jeg kan finde igen.

Jeg har nogle krav til en ny. Den skal være med mindst fire seperate rum til stikker og brushes etc, den skal have et par rum til småting som f.eks stemmenøgle, moongel, sizle osv og så må den gerne have snore og være sort (ikke et absolut krav).

Hvilken stiktaske bruger du og kan du anbefale den?

Bruger mest en Zildjian i Stof (det er meget stært cordura stof).. masser af plads og slidstærk... synes ikk jeg har set den et stykke tid så ved ikk om den fås mere. Sort og simpel.. gider ikke en stick bag jeg skal "passe på".. den skal bare virke!.. denne har jeg haft i 12 år og den virker stadig som ny.. det er godt i min verden!

Tror ikk den koster(kostede) mere end 250-300

Hvis du gerne vil ha en i læder, så er den her fed http://www.thomann.de/dk/vic_firth_vsbag2_stickbag_leder.htm

kan dog ikke huske hvor mange stik rum den har?

Det er sådan en jeg har :lol:

Der er 5 rum til stikker og 6 rum til alle mulige andre ting rundt omkring på tasken B)

Og, den holder til MANGE års brug :D Det er dig der bliver slidt op før den gør ..

Men godt du har fået dig en taske, fantastisk med ts ånden!

• 3 weeks later...

Meinl's er den bedste jeg har ejet indtil videre, og den er virkelig solidt bygget. Alle mine tasker bliver somregel slidt op på 2-3 år under fragt osv, men den her har holdt væsenligt længere. Den der Reunion Blues ser godt nok lækker ud!!! Men Meinl koster så også kun i omegnen af 250,- ;)

MeinlMSB1.jpg

Edited by Leo