Kasper-Hertz Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 Hey dudes! Har lavet det her nummer, og jeg kunne godt tænke mig noget respons på det Det ligger her: Perhaps - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Det er da et super godt nummer. Især omkvædet synes jeg er en rigtig "syng-med" ting. Godt skruet sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted September 25, 2010 Author Share Posted September 25, 2010 Tak for kommentaren Det er da et super godt nummer. Især omkvædet synes jeg er en rigtig "syng-med" ting. Godt skruet sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 Dette er ikke rigtig men musik stil, men jeg kan godt hører at det er godt skruet. God melodi og arr. Men guitar riffet i introen og verset bliver lidt anstrengende at høre på. (Min mening). Måske ligger den bare for langt fremme. Det er fedt den måde ud spiller på hihatten i vers stykkerne. Dejligt. Så klø på. Masser af potentiale! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts