Mr. Morkel Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Så blev jeg nysgerrig igen og kom til at købe en ny lilletromme. En 12x6 yamaha maple custom absolute i natural vintage finnish. Jeg kom dog lidt i tvivl da pakken ankom til min dør: Der dukkede dog godter op Jeg har desværre ikke fået testet den så meget, men der er umiddelbart masser af potentiale om den er stemt lyst, lavt eller hvad man nu kunne finde på. Og slutteligt et tak til Fisk for handlen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madshovgaard Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Synes godt om Tillykke, den ser fed ud.. skift lige skindet og flash et nyt billede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Det var ellers noget af en Weber du har fået dig. Pas på du ikke brander dig for varmen. for jeg tror den er rimeligg varm når der er fut i den. Tillykke med den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Du er blevet snydt, der er jo ikke nogen rist med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Ja man bruger vel hvad man lige har liggende... Weber Maple Cusom Absolute? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Hold da kæft hvor den matcher godt! Lækker tromme! Tillykke med den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts