henrikrathje Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 kan Q3 ikke justere gain manuelt?.. er der kun low-medium- high? min H4N var også skod indtil de opdaterede softwaren, så man kunne skrue meget langt ned for gain! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 kan Q3 ikke justere gain manuelt?.. er der kun low-medium- high? min H4N var også skod indtil de opdaterede softwaren, så man kunne skrue meget langt ned for gain! Der er Low-High-Auto Auto er helt åben, indtil man har slået et par sekunder. Så gainer den ned til LOW helt automatisk. Ved ikke om den er blevet opdateret. Det er ikke min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Nu har jeg også købt en sådan ca. 1965-69 Beverley DeLuxe - men min er i forchromet messing, lige så fin som Legolas´. Nok samme kedel som en Premier Royal Ace eller de tidlige Olympic 1005 med ovalt badge. Straineren er lidt pudsig, der er ikke meget bevægelse i on/off, men det virker endda. Snarebed med bred og næsten ikke tilstede. Billeder lidt senere!Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Og det virker så alligevel ikke....straineren ER knækket indeni, og virker derfor ikke. Jeg kan godt blive lidt træt af at købe ting af folk, der lige glemmer at fortælle sådan noget, men det må man vel tage med..... Jeg finder en løsning! Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Nu med moderne strainer fra ST, der har de store fordele at hullerne (næsten) passer og at den virker. Seidingen kan faktisk både strammes og slækkes..... Trommen er af messing og præcis 5½". Lyder - som Legolas´- ret godt og meget lidt messing-hårdt. At det, der blev købt som en billig tromme til bare 600 inkl. porto endte med at koste 250 mere til nye strainer, 200 til nye skind og 100 til en seiding - ja, det kan jo (endnu en gang) lære mig at se mig bedre for....eller forlange at sælger gør!Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Fedt at se messingversionen af min alukedel... Identical twins! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Og du er sikker på at din er alu? Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Mjaaaaa, det er jeg rimeligt sikker på. Den er ret let, og så er den tør i lyden. Magneter preller jo af både alu og messing, så den kan ikke bruges til at bestemme det ud fra. Vægten siger alu til mig, men du kan jo komme til TS-Dage, så kigger vi på dem begge to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Hvad vejer din? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 17, 2014 Author Share Posted February 17, 2014 Kan veje den senere i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Checket. Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 17, 2014 Author Share Posted February 17, 2014 Kampvægten er 3438 gram. Så, den er nok ikke alu alligevel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Why?.. Mener min supra ligger der også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 17, 2014 Author Share Posted February 17, 2014 ok... mine cosmic 21'ere er umiddelbart noget lettere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 (edited) Min Super De Luxe - som helt sikkert er messing, det kunne ses da jeg liiiige måtte file lidt i hullerne til straineren - vejer med den nye, formentlig lidt lettere, strainer 3350 g. Min Cosmic 21 (ja, jeg har købt en igen) vejer kun 2941 g. Jon Edited February 17, 2014 by jon petersen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts