Casper Aggerholm Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Det lyder edermanme surt! Har selv bestilt en lilletromme kedel fra ham, og den skulle ha været færdig for 3 dage side, og fik at vide i dag, at den vil blive sendt en af de første dage her i næste uge. Ikke er det er nogen speciel forlængelse, men hvis det udarter sig til at man ligepludselig skal vente mere end dobbelt tid end først estimeret så er det da ikke sjovt.- Føler sku med dig. Glæder mig til at se dig komme igang med det. ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 (edited) venter stadig!!!! på de lorte kedler ! Måtte for snart 14 dage siden udtrykke min utilfredshed. Fik også et fint svar tilbage. I mandags skulle han bruge leveringsadressen og han ville vende tilbage med et track and trace nummer. Intet er sket. I mailen fisker jeg også efter en eller anden form for rabat. Men det var som om han slet ikke har fået læst det. Ved at Casper også har været lidt i klemme med den kedel han har kørt af ham. Lige pt vil jeg ikke på nogen måde overveje at handle hos ham igen. Det kan godt være at Highwood er lidt langsommere til at svare mail og måske lover længere leveringstider. Men hvis de så i det mindste overholder dem, så er det jo fint nok. Jeg er så skuffet over det her. Hi Alan, First of all, I am very sorry if I seem impatient. At first I was promissed a 4 week lead time, Maybe 3 as I understood your mail. Right now I've been waiting 7 weeks and with a little logic it is really hard to imagine that I will receive the shells this week, since you haven't even gotten the shipping adress yet. So now in fact the waiting time have doubled. I am not really satisfied with that. On a daily basis I work as the head of the customer service division for one of the biggest online shops in Denmark with more than 300.000 monthly orders. We wouldn't tolerate a delay like this. I am a very patient guy and I fully understand that incidents can occour and small delays is inevitable, but our customers is in that case compensated. Now what can you do for me? Because of my professional background it also seem a little unserious that every response I get from you is always one liners in mails responded from your iPhone. From my point of view the case is like this: I've made an order, transferred the money right away and then all I gotten sofar is one delay after another. I really hoped that instead of writing this email I would be playing my brand new custom drums with your shells. Please give me something to work with. Thomas Edited December 13, 2010 by kajak Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 (edited) Det er sgu for ringe !!.. Synes du snart skal nævne for ham at di fortæller om købeoålevelsen på vores forum og vi er mange der meget snart afskriver ham som leverandør!! Forsinkelser kan ske.. Men der er INGEN undskyldning for dårlig kommunikation!!.. Færdig Krydser sgu fingre for dig.. Hold kæft det er latterligt.. Så er de 6-8 uger hos highwood jo Mere værd for de holder normalt er det jeg har fået at vide i hvert fald .. Men generelt må de nedkøledes kære at kommunikere!.. Dybt uprofessionelt Edited December 13, 2010 by henrikrathje Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Har lige fået mail fra Alan. Og nu ser det faktisk ud til at denne tråd går fra at være "Thomas' tude tråd" til faktisk at blive selvbygger tråd. Kedlerne blev hentet fra ham i fredags. Endnu en gang, så vil jeg råde jer til at bede ham om et realistisk bud på hvornår trommerne ryger afsted, end bare være lige så blåøjet som mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 SÅ BLEV DET ENDELIGT JUL. Se hvad der stod ved mit skrivebord i morges. Og I skal heller ikke snydes for indholdet: Og her er de kommet ud. Dog er 24eren stadig pakket ind: Dog må jeg indrømme at selvom jeg er glad. Så bliver man lidt ked når man ser at 18 kedlen ser ud til at have fået et tryk. Så bearing edgen har fået et ordentligt hak og den har sluppet lidt i limningen. Ja, træerne vokser jo desværre ikke op i himmelen. Skal lige have fat i ham. Det må jo være forsikret og med den ventetid forventer jeg sgu også prima varer. Han skal sende den sidste kedel seperat. Så må vi se hvad han vil gøre. Nu sker der i hvert fald noget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartmann Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 SÅ BLEV DET ENDELIGT JUL. virkelig fedt, men også virkelig træls med den 18"!!!! ikke i orden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 (edited) Den 18" skal byttes . Det er en transport skade.. Den kan dog fixes ret nemt hvis der skulle være lang levering igen Men den indpakning er sgu da også totalt skidt!!!.. Skal sgu da pakkes i en oversize firkantet papkasse med bobleplast så små stød ka håndteres og så når man lægger andre ting ovenpå ikke trykker direkte på kedlerne !!.. Amatør agtigt!! Brok dig MEGET!.. du kan evt forlange penge retur for 18" så kan vi fixe den.. Ellers skal han betale returporto og desuden give en ny kedel prompte! Edited December 15, 2010 by henrikrathje Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 Det er fandeme som om at det bare ikke vil stoppe ! Har været alle trommerne igennem. 12" tammen var ok, 13" Tammen var ok, 13" lilletrommen var ok. (Bortset fra han ikke havde lavet snarebed - selvom det var aftalt) 14" gulvtammen var ok. Der var et par steder hvor bearing edgen var ikke helt så pæn som jeg havde håbet på. Det virker som om at han havde brugt for sløvt et jern til at fræse dem, så det havde flosset kanten - Inden i selve trommen. Her på en af de mindre tommer: Her på 16eren: 18eren var som i den forrige post. Dog fandt jeg et sted den var sluppet lidt ved reringen, men ikke noget problem at lime. 24eren er så tilgengæld lort med lort på. Ikke mindre med en to steder er den sluppet rigtigt meget - Det ene sted 4cm. og det andet sted 6cm. Og det er kun på den ene side: Men værst er det på den anden side: Skaden ser ud til at være så stor at man ikke bare lige kan lave en ny kant med sandpapir. De forskellige lag skal også limes sammen igen. Jeg er lidt ked af det, da jeg kun har bestilt en 14" dyb stortromme. Og den skulle ikke være meget smallere. Lort med Lort på. Jeg mangler stadig at modtage min 14x5 lilletromme, da den ikke kunne være med i pakken. Tror det bliver Highwood næste gang. Han plejer altid at svare tilbage lige med det samme, men ikke lige nu. Har aldrig ventet 8 timer på et svar fra ham før Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Hvordan går det med sættet? Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 (edited) Det er jeg også nysgerrig efter Iøvrigt vil jeg gerne tilbyde at reparere Og fræse den BD hvis du ikk bytter den.. Gratis hvis du bare kan få den over til mig! Du har sgu fortjent lidt medvind! Håber der er sket gode ting? Edited March 9, 2011 by henrikrathje Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Jow jow, jeg lever skam endnu. Sagen er den at jeg faktisk slet ikke er kommet videre med sættet. For 2 til 3 uger siden var jeg igen oppe og markere i forhold til den kære Alan Tocknell. Og han lovede så nu at han ville lave nye kedler til mig, da han nu en gang havde været så uheldig i forbindelse med den første sending - Og den klagesag han havde oprettet hos fragtfirmaet var der ikke sket noget med. Men nu går jeg lidt og venter på at der måske sker noget - En gang. Jeg har ikke villet starte med at bejdse og lignende, da jeg vil have alle kedler til bejdsning på en gang, for at sikre et nogenlunde ensartet resultat. Faktisk havde jeg også bestilt en 14 tommer snare kedel - Som aldrig er dukket op. Han sagde han ville pakke den selvstændigt, da den ikke kunne være i kassen med de andre kedler. Og den skulle åbenbart være blevet returneret til UK, fordi de ikke kunne finde adressen. Jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg faktisk ser de nye kedler han skulle flikke sammen til mig. For det er som oftest sådan med hr. Tocknell at han svarer med det samme på ens mail, men det føles som om han bare kaster boldene op i luften og glemmer og gribe dem. Jeg har jeg købt en del af det hardware jeg skal bruge og jeg har mere eller mindre også fundet det bejdse der skal på. Så alt er klart til at give sig i kast med. Men sådan helt inderst inde, der er jeg i en situation, hvor jeg bare er ved at gå HELT kold i det hele. Det er lidt ligesom de byggeprogrammer man kan se på diverse tv-kanaler, hvor et nyforelsket par lige køber sig et rigtigt håndværker tilbud af et hus på lars tyndskidsmarker og så bare finder ud af at restaureringen tager livet af dem. Det er snart et halvt år siden jeg bestilte disse trommer, og jeg havde håbet på at være færdig med dem 6-7 uger efter. På det tidspunkt havde jeg faktisk også rigtigt meget tid til at lave trommer. Nu er vi i april, jeg har ingen tid og næsten værst af alt, jeg har ikke en gang fået mine "rigtige" kedler endnu. Jeg er en træt gammel mand. Må indrømme at jeg har aller aller allermest lyst til at sætte kedler og hardware til salg, når jeg så får det. For min nybyggerdrøm er godtnok ved at have fortaget sig. Og så købe et andet sæt. Fortryder så inderligt at jeg ikke købte et af de sæt jeg havde i kikkerten. Men på den anden side, Medlem Anderssons New Classic er stadig til salg. Så det kan være jeg kan nå det endnu Det var vist situationen. JUSTITSMORD! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 jeg har simpelthend så ondt af dig, og er SKIDE sur på den klovn til Alan T!! fandme for langt ude... jeg ville sige.. vent et par uger.. hvis der ikke sker noget, så ville jeg sgu bede om pengene retur. Det er ikke det slid værd psykisk! på den anden side er du forhåbentligt så tæt på din drøm nu at du lige så godt kan gøre den færdig. Så må vi hjælpe og støtte så godt vi kan.. med lidt held kan de måske være klar til TS dagene i maj? så kan du ta nogle med og så vil jeg gerne dedikere nogle timer til dig/dem og diskutere muligheder, ev.t. bejdse lidt eller bare moralsk støtte. for når man sidder der bag sit eget nye sæt man selv har bygget, så er det FANDME fedt!!.. og den oplevelse under jeg dig sgu meget.. især nu hvor du har været så meget igennem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 nå.. ved ikk om det gav mening... dybest set er jeg bare ked af alt det lort du skal igennem har du fortalt ham at han trænger til et pakke kursus?? såsom at pakke dem prof!.. dvs. firkantede kasser, men bobleplast og flamingo fnuller rundt om kedlerne! ellers går det jo bare galt igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Ja, jeg kan desværre ikke nå med til nørde weekend. Der skal jeg spille i Herning (Murphy's) fredag og Holstebro (Fox'en) lørdag. Så folk skal da være mere end velkomne til at få en øl. Men dette er en ganske typisk weekend i øjeblikket. Så der er heller ikke meget tid til at lave trommer. Meeeen hva, fordelen er så at jeg slipper for at slæbe så meget gear, når jeg bare spiller Cajon Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted September 5, 2011 Author Share Posted September 5, 2011 Hej hej, Nu har jeg faktisk solgt alle kedlerne. Men havde stadig en enkelt, så jeg stadig kunne få udlevet selvbyggerdrømmen... Dog i mindre målestok. Jeg har en 13x6,5 keddel som jeg vil bikse sammen til en lilletromme. Jeg har idag slebet en smule, bejdset både fingre og heldigvis også trommen. Umiddelbart var jeg ret sikker på hvor jeg ville hen farvemæssigt. NøddeMahogni bruns agtigt. Første omgang påsmøring blev lidt for lys, så jeg måtte ind og fylde lidt mere bejdse i blandingen. Her er der lidt billeder: Den helt ubehandlede keddel: Efter en gang bejdse: Efter anden gang bejdse - Venter nu bare på at blive slebet og olieret et par hundrede gange: Måske man skulle overveje handsker en anden gang. Mest overraskende var det at jeg ikke fik møjet kedlen til inden i. Bumbum. Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts