Leo Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 (edited) De var venligst udlånt til mine kære buddies i Revolt Of Darwin til video shoot. Stortrommen og to stativer måtte lade livet Men det var jo i en god sags tjeneste, og stortrommen kunne faktisk lappes sammen igen (man hoppede åbenbart ikke på trommerne i 60'erne...) Jeg er vist også at se et sted i mængden. Det var en vild fest http://www.youtube.com/watch?v=A5ugWWmN33U Edited October 12, 2010 by Leo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 FEEEEEEEEEEED musik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kekle3 Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Voldsom fed lilletrommelyd der er der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
difquin Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Nasty video! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 Voldsom fed lilletrommelyd der er der! Ja sådan nogle gamle kopi-ludwig kan åbenbart godt lyde godt. I hvert fald hvis man beder Jacob Bredahl om at skrue på knapperne. Den mand kan sgu trylle! Konceptet i videoen var enkel: En gård på landet, et-par-og-30 mennesker, 15 kasser pils, 10 flasker sprut, 5 kameraer til at fange alt hvad der skete i løbet af natten. Der var intet alkohol tilbage dagen efter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Jeg synes fandeme det er en fed video. Det er sgu rock n' roll. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkass Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 fuck hvor er det bare en pisse fed video og en fedt nummer!1 - se DET er hvad jeg kalder reality TV, så kan Amalie og Sidney tage hinanden i hånden.. og hoppe i havnen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Due-Drummer Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Det er mega fedt! de får bare max tæsk det er sådan det skal være! Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Milde skaber! Hvis jeg kunne finde et pænt ord at skrive om det gjorde jeg det. - jeg prøvede da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkass Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Milde skaber! Hvis jeg kunne finde et pænt ord at skrive om det gjorde jeg det. Gennemført, veludført og godt produceret? .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Gennemført, veludført og godt produceret? .. Sjovt som de ikke dukkede op.. Men folk så ud til at more sig! Og det er positivt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjællen Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Haha fedt princip! og fed video! rawk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts