Fisk Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 nu skal du jo også være sød mod mig... hvem hjælper dig altid med at slæbe grej??? Det er en roadies JOB! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 På danske Læber - Leonard Cohen sidder også i.. I det hele taget sidder Hallelujah med alle mulige kunstere i, ALTID! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anderz Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 Mens jeg skrive dette: Pink Floyd: Money Metallica: Live lp fra '88 side 2 Sverige på Justice touren Bootleg Motorhead inden for rækkevide: Overkill, No sleep , Ace of spades Hvad skal man med stoffer når Motorhead giver energi uden?? Lyttede lige til Made in Japan med Deep Purple idag. Elmore James Fed blues Fox første cd. 76' pop der holder. Shu bi dua og Gasolin lp 'erne til højre ved B&O systemet. Det varierer en del på daglig basis. Musik er feelings for mig så what ever jeg feel. Har da også en trang til Jimi Hendrix i weekender. Den store samling skal da røres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 Deep Purple - In Rock.. Nej, forget it.. Jeg skriver hele min cd-samling ned imorgen.. Jeg hører det hele.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_50 Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 I øjeblikket... No Doubt - Tragic Kingdom Slash's Snakepit - It's 5 O'clock Somewhere Rammstein - Reise Reise Queen - A Night At The Opera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Relient K med deres nyeste skive "Mmhmm" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Hører meget Slipknot, Dimmu Borgir, Metallica, og System of a Down for tiden. Udover det en masse enkelte numre bl.a. er jeg helt vild med Moonlight Shadow (sangen), Lacuna Coil's "Our Truth" og "Heaven's a lie". Så er der en masse Nightwish, Red Warszawa, Korn, og Weird Al Yankovic går man heller aldrig galt i byen med Det er hvad humøret nu lige er til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Relient K med deres nyeste skive "Mmhmm" Hey heeey.. De er faktisk helt vildt fede Jeg er normalt ikke vildt meget til emo-poprock, men efter at have hørt nogle numrer med dem på idobi radio måtte jeg købe deres plade! Ellers hedder min CD top 3 lige nu som følger: 1: NOFX - Wolfes In Wolfes Clothing 2: System Of A Down - Hypnotize 3: Yellowcard - Oceans Avenue (stadig..! Synes deres nye er knap så fed) 3½: Rage Against The Machine - Rage Against The Machine + Battle Of LA.. De 2 fedeste plader der nogle sinde er lavet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Muse - Absolution Halberg-Larsen - 4 AC/DC - Dirty Deeds Done Dirt Cheap AC/DC - Back in Black Them - The Story of Them, Featuring Van Morrison Og så Katja Kean - Best of Katja K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Lagoni Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Hey heeey.. De er faktisk helt vildt fede Jeg er normalt ikke vildt meget til emo-poprock, men efter at have hørt nogle numrer med dem på idobi radio måtte jeg købe deres plade! Ellers hedder min CD top 3 lige nu som følger: 1: NOFX - Wolfes In Wolfes Clothing 2: System Of A Down - Hypnotize 3: Yellowcard - Oceans Avenue (stadig..! Synes deres nye er knap så fed) 3½: Rage Against The Machine - Rage Against The Machine + Battle Of LA.. De 2 fedeste plader der nogle sinde er lavet!! bingo!! ocean avenue er nemlig meget bedre end lights and sounds....!! life of a salesman er konge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Hey heeey.. De er faktisk helt vildt fede Jeg er normalt ikke vildt meget til emo-poprock, men efter at have hørt nogle numrer med dem på idobi radio måtte jeg købe deres plade! Så må du lige tjekke "Two Lefts Don't Make A Right... But Three Do" Kæft de har styr på den der poppede high-school rock. Ellers hører jeg for tiden en del p3 bare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olje Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Sting: Bring On the Night ............... Kører på fuld hammer på ghettoblasteren HVER morgen - på badeværelset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esbensvane Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Kasper Villaume - Hands As We Fight - Black Nails & Bloody Wrists Jeg må være den første der skriver en jazz og en metal cd. Men det er 2 superfede skiver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 ThepresidentsoftheunitedstatesofAmerica - herlig sommer musik Feng súi - bare herligt Illdisposed, submit - herlig ond klassiker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 bingo!! ocean avenue er nemlig meget bedre end lights and sounds....!! life of a salesman er konge! Aye! Den og Believe er noget af det bedste poppunk-emo der er skrevet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpkin Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 (edited) Kashmir - Zitilites, The Aftermath - koncert CD Muse - Absolution Queens Of The Stone Age - Lullabies To Paralyze Edited May 11, 2006 by Limpkin Link to comment Share on other sites More sharing options...
falk Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Jack Johnson - "On And On" Prince - "3121" Red Hot Chili Peppers - "Stadium Arcadium" Ryan Adams - "Gold" Radio - P3, Gaffa Radio, 365Live.com, DR Netradio - i vilkårlig rækkefølge Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmilJohansen Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 1. Meshuggah - Closed Eye Visual. 2. Dream Theater - The Dark Eternal Night. 3. Gojira - Vacuity. Ja, jeg er fuldstændig skudt i progressive metal for tiden. Ellers hører jeg en hel del forskelligt Led Zeppelin, men det er jo top tre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 For tiden får disse 3 skiver flest omdrejninger i afspilleren: Kamelot - Epica Blind Guardian - A Twist in the Myth Behemoth - The Apostasy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Den her måned går jeg og har et par sange på hjernen, som jeg slet ikke kan komme af med, og derfor hører jeg dem konstant. Det drejer sig om: Sting - Inside Nirvana - About a girl Tim C - Superior (den nye) - Kasper Hertz Link to comment Share on other sites More sharing options...
westmark Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Lige nu er det: Black Rebel Motorcycle Club - Take Them On, On Your Own... Det fedeste rockband der nogensinde har eksisteret... Der er intet der er større for mig end det. Mikael Simpson - De Ti Skud En cd jeg bare bliver ved med at høre. Genialt at sove til. Mellemblond - Ude Af Mine Hænder. En fed blanding af Black Rebel Motorcycle Club, Steppeulvene og C.V Jørgensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Pedersen Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Uha, den er svær... Hvis man følger min Itunes, så er det Death - Sacred Serenity. Men ellers: Vio-lence - Phobophopbia Metallica - Ride The Lightning Exodus - Iconoclasm Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrAndersen Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Hmm... Jeg tror det må blive: Dizzy Mizz Lizzy - Dizzy Mizz Lizzy John Mayer Trio - Try Dream Theater - Octavarium Dave Matthews Band - Big Whisky And The Groo Grux King Kira And The Kindred Spirits - Kira And The Kindred Spirits I uvilkårlig rækkefølge! Mvh Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterBeier Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Rogue - Deres nye numre Kula Shaker - Greatest hits Kevin Beige - cd ikke udgivet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonham Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Kashmir - No Balance Palace The Band - The Band The Raconteurs - Consoler of the lonely The Doors - LA. Woman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts