Kasper-Hertz Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Det er for vildt! - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan "Due" Jensen Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Nice - især Super Mario temaet:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannikD Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Hahaha hvor er det sjovt. Havde ikke lige tænkt over at sådan nogle plastrør kunne bruges til det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trap Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Haha AWESOME! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trap Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Tjek evt. Blue man group ud! De fyrer den af ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcdrum Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Hahaha hvor er det sjovt. Havde ikke lige tænkt over at sådan nogle plastrør kunne bruges til det Jeg håber ikke et bliver en trend mine elever suger til sig. Forestil jer 14 struktørelever der slår rundt på 110 mm pvc rør Så skal jeg ha` mit høreværn på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael93 Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 haha! Fantastisk, sådan en gad jeg godt eje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts