Redigere I Indlæg?

Hobse
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er ved at være godt træt af, at man ikke kan redigere i sine indlæg herinde. Jo - kun de første stykke tid, men efter en dag er muligheden der ikke længere. Mega irriterende!

Er det bare mig?

Vh og sorry for brokkeriet:

Hobse

Jeg er ved at være godt træt af, at man ikke kan redigere i sine indlæg herinde. Jo - kun de første stykke tid, men efter en dag er muligheden der ikke længere. Mega irriterende!

Synes nu ikke, det tager en hel dag, inden det er slut med at kunne redigere.

Jeg oplever, at redigeringsmuligheden forsvinder efter meget kort tid - under ½ time!

Korreks mig, hvis jeg fejler! :argh:

Synes nu ikke, det tager en hel dag, inden det er slut med at kunne redigere.

Jeg oplever, at redigeringsmuligheden forsvinder efter meget kort tid - under ½ time!

Korreks mig, hvis jeg fejler! :argh:

Ja, nu er der gået ca. 25 min - og redigerings-knappen er væk!

Men er det ikke meget godt - ellers ville vi måske alle være som "de radikale" - og skifte standpunkt igen og igen! :uhm:

Edited by søs

Ja, nu er der gået ca. 25 min - og redigerings-knappen er væk!

Men er det ikke meget godt - ellers ville vi måske alle være som "de radikale" - og skifte standpunkt igen og igen! :uhm:

Tror sku lidt det er det der er meningen... Men selvfølgelig, hvis man opdager en (stave)fejl 26 minutter efter, er det bare ærgeligt...

Edited by albertbp

Det med at man ikke kan redigere sine indlæg, er for at undgå, at der nogen der laver et mega svinsk indlæg - der får nogen andre helt op i det røde felt - og så bagefter spiller uskyldige, når de har slettet deres indlæg.

Så det med at man overhovedet kan redigere sine indlæg i et begrænset stykke tid, er en service som "the Gunner" har indført, for at hjælpe dem der ikke tænker før de skriver ;-)

Jeg tror at man har ca. 2 min. til at fortryde sine dumheder.

Mvh.

Peter S.

• Upvote 1

Der var engang hvor den stod der hele tiden, og jeg kan huske i tidernes morgen (3-4 år siden) at snakken gik højt, om den skulle blive eller ej.

Gunnar fandt ud af det, efter at siden blev up-dateret. Og derefter forsvandt knappen. Den blev så indført så man havde et vis antal min. til at rette sit indlæg hvis man havde lyst.

Men jeg mangler den ikke. Man må stå ved det man skriver. Man kan jo heller ikke rette din mundtlige tale, når det er sagt er det sagt ;)

Jeg savner den ikke.

-Kent

Tænker også mere i forhold til køb/salg/bytte foraerne. Det er super irriterende, at skulle oprette 7 ekstra indlæg med ekstra info, billeder, opdaterede priser og hvad der nu ellers kunne komme på - istedet for bare at kunne edit'e i første indlæg.

Syntes KLART, at man i disse fora skal indføre det igen.

Tænker også mere i forhold til køb/salg/bytte foraerne. Det er super irriterende, at skulle oprette 7 ekstra indlæg med ekstra info, billeder, opdaterede priser og hvad der nu ellers kunne komme på - istedet for bare at kunne edit'e i første indlæg.

Syntes KLART, at man i disse fora skal indføre det igen.

Omvendt ville det også være træls hvis folk kunne byde, men så fjerne deres bud, og så komme med et nyt, og sige de kom først.. Og..

Jeg synes det er fint uden redigeringsmuligheden :)