Bækkenbrageren Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Har egentlig altid undret mig over, hvilken specifik funktion en snare bed har på lilletrommen. Nogen der ved det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppesen Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Det er noget med følsomheden... sesitiviteten, hvis der er noget der hedder det. Jeppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielskr Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Nogen der kan fortælle hved en snare bed er? Gerne illustreret, naturligvis.. Mvh Niels.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest V.I.P. Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Nogen der kan fortælle hved en snare bed er? Gerne illustreret, naturligvis.. Mvh Niels.. http://www.drumdojo.com/tech/snarebed.htm mvh André Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielskr Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Mange tak André!! Mvh Niels.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drummer_Boy Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 How Your Snare Beds Affect Your Snare Sound Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppesen Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 How Your Snare Beds Affect Your Snare Sound Jeg har prøvet at sætte min tromme på et bord, og det viser sig at snare bed'en er meget bred på den. Det passer fint med min nye 42-strengs seiding! Jeppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drummer_Boy Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Wow - 42! Det var da en del! Hvordan lyder det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppesen Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Meget mere fokuseret og mere smæk. Kan anbefales (hvis det passer til ens tromme). Før sad der en Tama Starclassic seiding på - den er standard på Artwood. Jeppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 På 22.7.2005 den 17:22 , Bækkenbrageren skrev: Har egentlig altid undret mig over, hvilken specifik funktion en snare bed har på lilletrommen. Nogen der ved det? Hej Bækkenbrageren Jeg har for nyligt skrevet denne artikel om snare beds - måske du har lyst til læse den? https://www.cymbalone.dk/hvad-er-en-snare-bed Mvh Gunnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts