Sindssyg Knægt!

Bestchops

Recommended Posts

Er der SLET ingen der fatter joken i dette indlæg??

:-)

... næææ , - hør nu hov og stop en halv .... - som nybegynder udi slageruniverset er det jo krop umuligt at danne sig den rigtige mening, når " I " nu ikke kan blive enige ...

- foreksempel, aner jeg skutte hvem der er hvem i den der video med "De tre musketere" ... men ham der bruger koklokke har ti-hvertifald det pæneste hår ... nå ...

- Nu skal der jo heller ikke meget til før andre er bedre en mig selv (-kun trommespil bemærkes), - og det fremkalder jo i sig selv respekt ... ... jeg ville gerne kunne spille som bare éen af de ovennævnte, og fae´n tage mig om jeg ikke ville skide mig fattig på hvad andre danske trommeslagere måtte mene om mig og mine fortolkninger af denne fysiske udfoldelse ...

- uanset hvordan og hvorledes, - er fordelen ved at sætte folk op på pedistaler, at man kan være sikker på at de falder ned igen ... ... hjulpet godt på vej af tyngdeloven og skulle den fejle, kan man da heldigvis altid stole på jante´s lov ....

:cigar:

PS: ... akkurat som paradiddle-diddle fatter jeg ikke "...joken i dette indlæg "

• Upvote 2

- uanset hvordan og hvorledes, - er fordelen ved at sætte folk op på pedistaler, at man kan være sikker på at de falder ned igen ... ... hjulpet godt på vej af tyngdeloven og skulle den fejle, kan man da heldigvis altid stole på jante´s lov ....

Yeeeees, well spoken! :)

...

Lige mine ord Kim!

Bevares.. Det var ikke for at træde nogen over tærene.

De ældre brugere vil sikkert huske de mange gode gamle og laaange tråde om dette link. Ligeledes de mange "reposts" hvor folk tit får på nakken når de poster det, med "DEN HAR VI ALTSÅ SET TUSIND GANGE!!"

Derfor gir det mig (MIG MIG MIG) lige meget smil på læben, når stadig kan lykkes mig at få nogen op af stolen ved at poste det igen, og spille dejligt uviden!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Jeg poster den om 2 år igen!!!

Provo ;-)

Men vi er nogle der ikke kommer op af stolen men blot gentager vires synspunkter.. De har nemlignikk ændret sig, men det er ganske vigtet i min verden at fortælle især yngre slagere at det ikk er lykken bare at kunne en masse teknik og være et "monster".. Det er musikken der tæller :-)

Personligt synes jeg det er dejligt at have muligheden for at fortælle det igen

Det giver MIG glæde :-)

Så alle er glade ;-)

Bevares.. Det var ikke for at træde nogen over tærene.

De ældre brugere vil sikkert huske de mange gode gamle og laaange tråde om dette link. Ligeledes de mange "reposts" hvor folk tit får på nakken når de poster det, med "DEN HAR VI ALTSÅ SET TUSIND GANGE!!"

Derfor gir det mig (MIG MIG MIG) lige meget smil på læben, når stadig kan lykkes mig at få nogen op af stolen ved at poste det igen, og spille dejligt uviden!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Jeg poster den om 2 år igen!!!

Se det er essensen af trommeslagere's humor :-)

• 3 weeks later...